کد خبر: ۱۲۳۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳

کرش یا آقای ایکس سیزده‌بدر سرمربی تیم ملی می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فدراسیون ایران شرایط مارچلو لیپی را برای همکاری با فوتبال مان نپذیرفت؛ این جدیدترین جمله قصار عباس ترابیان است به ایسنا. 

ترابیان می‌گوید: «گفت‌وگو را همچنان با دو گزینه مدنظر انجام می‌دهیم. خوشبختانه به جاهای بسیار خوبی رسیده‌ایم. پیش‌بینی می‌کنم طی یکی دو هفته آینده به توافق نهایی با یکی از این مربیان برسیم.»

او در واکنش به صحبت‌های علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی تا قبل از عید معرفی خواهد شد، گفت: «فکر می‌کنم صحبت‌های سعیدلو به این دلیل بوده که تمام گفت‌وگو و برنامه‌های ما از طریق علی کفاشیان به او منتقل می‌شود. با توجه به اینکه می‌بیند ما چقدر به توافق مدنظرمان با این مربیان نزدیک شده‌ایم اطمینان زیادی حاصل کرده و خبر از معرفی سرمربی خارجی تیم ملی تا قبل از عید می‌دهد. بنده که به طور مستقیم این کار را انجام می‌دهد بعید می‌دانم تا قبل از عید بتوانیم به توافق نهایی برسیم. پیش‌بینی می‌کنم تا پیش از سیزدهم فروردین ماه سرمربی خارجی را معرفی کنیم.»

سرپرست کمیته روابط بین‌الملل با بیان اینکه نمی‌تواند نامی از مربی حذف شده از لیست فدراسیون ببرد اما کارلوس کروش را همچنان یکی از دو گزینه فدراسیون عنوان کرد، گفت:« دو مربی باقی مانده تقریبا از مذاکره ما با یکدیگر مطلع نیستند. البته ما طوری برخورد نمی‌کنیم که آنها به خودشان اجازه دهند از چنین موضعی با قضیه برخورد کنند. ما خیلی جدی با آنها صحبت می‌کنیم.»

ترابیان با بیان اینکه مارچلو لیپی هم از گزینه‌های فدراسیون بوده که شرایط بسیار سختی برای پذیرش مسوولیت فوق گذاشته بود، گفت: «مدتی پیش با یکی از ایجنت‌های لیپی تماسی را برقرار کردیم و از او برنامه‌ها و پیشنهادهایش را طلب کردیم. لیپی صحبت از مبلغ 2 میلیون و 500 هزار دلار در هر سال را می‌کرد که این رقم به هیچ وجه مورد قبول ما نیست. او حتی تاکید داشت که فعلا به مدت دو سال هدایت تیم ایران را برعهده داشته باشد که این را هم قبول نداریم. ما نمی‌خواهیم یک مربی برای دو سال هدایت تیم ملی را در اختیار داشته باشد و در فاصله یکی دو سال مانده به مسابقات جام جهانی برود و مربی تیم مورد علاقه‌اش شود. رعایت کردن چنین مواردی از اهتمام‌های فدراسیون برای مذاکره با مربیان خارجی است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین