کد خبر: ۱۲۳۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۹

تابش خواستار رفع برخی ناملایماتی شد که با روح انقلاب اسلامی فاصله دارد

روی کارآمدن قدرت‌های مردم‌مدار باعث افزایش قدرت منطقه‌ای ایران خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: نماینده مردم اردکان در جمع نمازگزاران محله علی‌بیگ این شهرستان، اراده مردم برای تحقق حاكميت ارزش‌های اسلامی و مبارزه آنها علیه استبداد قدرت‌های استکباری و رهبری قاطع و الهی حضرت امام‌(ره) را عامل مهم در پیروزی انقلاب دانست و ضمن تاکید بر تلاش مضاعف برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، خواستار رفع برخی ناملایمات و مسائلی شد که با روح انقلاب اسلامی فاصله دارد. 

به گزارش آفتاب، محمدرضا تابش در تداوم دیدارهای خود با مردم شهرستان اردکان، در بین‌الصلاتین مغرب و عشا در مسجد محله علی‌بیگ در سخنانی با بیان این مطلب، افزود: این انقلاب توانست به واسطه جهت‌گیری‌های خود و اتکا به مردم و تلاش برای تحقق خواسته‌های آنها به عنوان الگویی در سطح ملت‌های منطقه مطرح گردد و قیام‌های اخیر منطقه‌ای نیز تشابه زیادی با انقلاب ضداستبدادی، عدالت‌خواه، آزادی‌طلب و اسلام‌خواه ایران دارد. 

دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس تصریح کرد: هر چند قدرت‌های زورگوی غربی از الگو قرار گرفتن کشورمان هراس دارند ولی آنچه مسلم است روی کار آمدن قدرت‌های مردم‌مدار باعث افزایش قدرت منطقه‌ای ایران خواهد شد 

این عضو کمیسون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در بخش دیگری از سخنانش افزود: علی‌رغم تاخیر زیاد دولت در ارائه لایحه بودجه، مجلس شورای اسلامی سعی نمود تا در فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال با تصویب بودجه سال آینده به صورت دو دوازدهم برای صرف در امور جاری و اداری، بدین‌صورت حسن‌نیت خود را نشان دهد و وقفه‌‌ای در امور کشور پیش نیاید و مجلس سعی خواهد نمود کار بررسی لایحه بودجه تا اواسط اردیبهشت‌ماه به پایان برسد. 

تابش همچنین با اشاره به تبدیل اردکان به یکی از قطب‌های صنعت کشور، ابراز امیدورای کرد روند پرشتاب کنونی با اجرای پروژه‌های جدید همچنان ادامه یابد و ثمرات این توسعه به همه طبقات جامعه برسد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصوبات سفر دور سوم هیأت دولت به استان یزد درخصوص شهرستان اردکان، از حسن توجه و حمایت‌های هیأت محترم دولت تشکر نمود و بر پیگیری این مصوبات تا اجرایی شدن آنها تاکید کرد. 

در ادامه چند نفر از مردم درخواست‌ها و سوالات خود را با منتخب خود در خانه ملت مطرح نمودند و "تابش" نیز در مذاکره با برخی مدیران کل استان نسبت به پیگیری موارد مطروحه اقدام نمود. 

از جمله این موارد می توان به گلایه مردم از عدم پوشش کامل اخبار شهرستان در صدا و سیمای مرکز یزد اشاره نمود و "تابش" در تماس تلفنی با "آسایش مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد " بر توجه بیشتر به این موضوع تاکید نمود.

فاتحه‌خوانی بر سر مزار شهدا و امامان جمعه فقید اردکان در آخرین پنجشنبه سال89
نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در آخرین پنجشنبه سال با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار فاتحه بر سر مزار شهدا نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد. 

تابش همچنین با حضور بر مزار آیت‌الله خاتمی(ره) امام جمعه فقید استان یزد همرا با مردم حاضر در مقبره ایشان به ذکر فاتحه پرداخت و سپس بر مزار حجت الاسلام بهجتی امام جمعه فقید اردکان حضور یافت و با ذکر فاتحه و صلوات یاد و نام وی را گرامی داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین