کد خبر: ۱۲۳۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۲

ماجرای اعتراض به هانیه توسلی در صف نانوایی به خاطر یک فیلم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هانیه توسلی در یکی از شماره‌های هفته‌نامه چلچراغ (شماره بهمن ماه)مصاحبه متفاوتی با نازنین متین‌نیا انجام داده و حرف‌های جالبی زده است. 

به گزارش پارس توریسم، خانم توسلی در بخشی از مصاحبه خود این موضوع را مطرح کرده که مخاطب عام فیلم‌هایی چون فیلم "عاشق"را بیشتر دوست دارد فیلم‌هایی که شاید خود او دوست نداشته باشد و یا از آن دفاع نکند. حتی عنوان می‌شود بچه‌هایی که در کانون اصلاح وتربیت با هانیه توسلی حرف می‌زدند بیشتر از فیلم عاشق صحبت می‌کردند. 

هانیه توسلی در پاسخ به سوالی که آیا این موضوع یعنی اینکه مخاطبان عام بیشتر فیلمی مثل عاشق را دوست دارند اورا اذیت نمی کند گفته است: نه این ویژگی کار بازیگری است. در سینما هر فیلمی مخاطب خاص خودش را دارد و اصلا این فیلم‌ها مخاطب بیشتری دارد که الان آنقدر زیاد ساخته می‌شوند. 

اما من به همان اندازه‌ای که این مخاطبان را می‌بینم مخاطب‌هایی را می‌بینم که فیلم‌های خاص را دوست دارند. مثلا یک بار در صف نانوایی آقایی به من گفت: خانم توسلی شما چرا دیگر در فیلم‌هایی مثل شب‌های روشن بازی نمی‌کنید و در فیلمی مثل عاشق بازی می‌کنید. 

هانیه توسلی در بخش دیگری از مصاحبه خود گفته است: اگر یک روز به من فقط فیلم‌نامه‌های بد پیشنهاد شود بازی نمی‌کنم. اما نمی‌توانم بگویم تا چند سال، دوست دارم آنقدر قدرت داشته باشم که بتوانم به این فیلمنامه‌ها نه بگویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین