کد خبر: ۱۲۳۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۹
اعتراض تهمینه میلانی به برنامه «هفت»

فیلم تهمینه میلانی هم از اخراجی‌ها بهتر می‌فروشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارگردان فیلم سینمایی «یکی از ما دو نفر» نسبت به نظرسنجی صورت گرفته در برنامه «هفت» معترض شد. 

تهمینه میلانی درباره این برنامه که جمعه شب 27 بهمن روی آنتن رفت و همچنین نظرسنجی صورت گرفته در آن، اظهار داشت: «کار بسیار نادرستی در برنامه «هفت» صورت گرفت. زیرنویسی نوشته شد و در آن پرسیده شد از بین دو فیلم مهم «جدایی نادر از سیمین» و «اخراجی‌ها 3» کدام در اکران نوروز پرفروش خواهد شد. براساس این نظرسنجی اسم فیلم من و دو فیلم دیگر حذف شد.»

او ادامه داد: «این نظرسنجی بسیار جهت دار و غرض‌وزرانه بود. اگر عدالت اجرا می‌شد و اسامی همه فیلم ها در این نظرسنجی ذکر می‌شد، نمی‌توانستیم به نتیجه آن اعتراض کنیم. شنیدم مسئولان تلویزیون اعتراضی به فیلم من نداشتند و این تحریف از سوی سازندگان برنامه صورت گرفته که جای سئوال دارد. گویی دستی در کار است که فیلم من مطرح نشود. علاوه بر این‌ها ناعدالتی‌های دیگری نیز صورت گرفت.»

میلانی گفت: «بخشی از فیلم را برای پخش در برنامه هفت ارائه کرده بودیم که این هم با تدوینی دوباره و حذفیاتی در ساعات پایانی برنامه پخش شد. مدت زمان معرفی فیلم من کمتر از یک سوم زمان معرفی فیلم های کارگردانان مورد نظر برنامه بود. بخش‌های جذابی که در این بخش قرار داده بودیم، حذف شد. فکر می کنم این برنامه سینمایی مال همه سینما نیست و مال گروهی خاص است که جهت دار و هدف مندانه مدیریت می شود. »

کارگردان «آتش بس» گفت: «فروش فیلم من در روز اول اکران در اریکه ایرانیان فقط 100 هزار تومان با «اخراجی‌ها 3» تفاوت داشته و این در شرایطی است که فیلم من فقط 10 سالن دارد و «اخراجی‌ها 3» با اعمال نفوذ 35 سالن.»

او با ابراز نارضایتی از وضعیت اکران عمومی فیلمش گفت: «از شرایط موجود برای اکران فیلمم راضی نیستم. سه فیلم مال یک دفتر است و این فیلم ها تعداد بیشتری از سالن‌های سینما را به دست آورده اند. این برخلاف آئین‌نامه اکران فیلم ها است. این منطقی نیست که برخی فیلم‌های ضعیف‌تر تعداد سالن بیشتری در اختیار داشته باشند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین