کد خبر: ۱۲۳۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸

شوخی با فردوسی‌پور و کفاشیان در تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برنامه خنده‌بازار که پخش خود را از نوروز 90 آغاز کرده و به شوخی با برنامه‌های هفت و نود و قوی‌ترین مردان ایران و....می‌پردازد به شکل جالبی به شوخی با فردوسی‌پور و دکتر صدر و کفاشیان پرداخته است.

به گزارش پارس توریسم، بازیگری که نقش فردوسی‌پور را بازی می‌کند به خوبی توانسته صدا و حرکات سر و دست فردوسی‌پور را تقلید کند.

در این برنامه که با عنوان “نود درص “ پخش می‌شود رییس فدراسیون فوتبال با نام “شادمانی“(کنایه‌ای به همیشه خندان بودن کفاشیان -رییس فدراسیون فوتبال) به روی خط می‌آید و همیشه هم در حال خندیدن است.

در این برنامه با حمیدرضا صدر نیز شوخی شده و دکتری به نام دکتر سرو به عنوان کارشناس فوتبال و سینما حضور می‌یابد و وقایع فوتبالی را با سینمایی ربط می‌دهد.

در جایی از این برنامه دکتر صدر نقش پزشک را نیز پیدا کرده و شادمانی یعنی همان آقای کفاشیان خطاب به او می‌گوید: فک من شب‌ها بسته نمی‌شود چه کار کنم؟

گفتنی است در برنامه خنده‌بازار هرشب با برنامه‌های هفت و نود شوخی می‌شود و در یکی دیگر از برنامه‌های که با نود شوخی شد، فردوسی‌پور دو مهمان تلفنی برنامه را به زور از خواب بیدار کرده و حتی به یکی از آنها می‌گوید که مهمان دیگری بدون حضور شما حاضر به حرف زدن در این برنامه نیست و همین امر باعث دعوا بین دو مهمان می‌شود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین