کد خبر: ۱۲۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۱

مدیر عامل ایرنا انتخاب شد

آفتاب‌‌نیوز : گفتنی است احمد خادم المله در 21 سالگی و در سال 1359 فعالیت خود را به عنوان "خبرنگار" در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.

با شروع جنگ تحمیلی وی در عملیات های مختلف به عنوان مسئول گروههای خبری ، عازم جبهه ها شد. وی پس از فعالیت در رده های مختلفی چون سردبیر اجتماعی ، شیفت شب و مدیر کل اخبار داخلی خبرگزاری جمهوری اسلامی ، به عنوان نماینده ایرنا عازم نیویورک و مقر سازمان ملل متحد شد.
وی که فوق لیسانس مدیریت است ، در کارنامه فعالیت هایش همچنین سوابقی چون مشاور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ، مدیر کل اخبار نخست وزیری در زمان مهندس میرحسین موسوی و نیز مدیر کل اخبار نهاد ریاست جمهوری تا سال 1376به چشم می خورد.

وی در این سالها در دانشکده خبر و نیز دانشکده مدیریت صنعتی تدریس داشته است. او همچنین در سال های اخیر به عنوان مشاور مطبوعاتی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو فعالیت کرده است.

خادم المله ریاست چند همایش بین المللی را نیز در زمینه های مختلف بر عهده داشته است.

وی در راه اندازی روزنامه ایران هم نقش داشته که در حال حاضر با انتصاب خادم المله به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ، او به عنوان عضو هیات امناء موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران نیز شناخته می شود.

گفتنی است با استعفای "عبدالله ناصری" ، "غلامحسین اسلامی فرد" از 12 مرداد ماه سرپرستی خبرگزاری جمهوری اسلامی را بر عهده گرفته بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین