کد خبر: ۱۲۳۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱

در تعطیلات نوروزی؛ 620 تصادف در قم رخ داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: از آغاز طرح امداد نوروزی تا صبح دهم فروردین بیش از 600 تصادف در اورژانس 115 قم به ثبت رسیده است. 

محمدجواد باقری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به ماموریتهای انجام شده از سوی اورژانس 115 قم از 26 اسفند تا ساعت 8 صبح دهم فروردین اظهار داشت: پرسنل اورژانس 115 در این مدت با انجام هزار و 476 ماموریت شهری و جاده ای به حادثه دیدگان در حوادث مختلف امدادرسانی کرده‌اند.

وی تعداد تصادفات جاده‌ای ثبت شده در این مرکز در مدت زمان اجرای این طرح را تاکنون 144 مورد اعلام کرد و افزود: متاسفانه در این حوادث 17 نفر جان باختند و 381 نفر نیز مجروح شدند.

باقری رسیدگی به حوادث و تصادفات شهری را بخش دیگری از وظایف اورژانس 115 در این مدت عنوان کرد و گفت: رسیدگی به مجروحان در 476 مورد تصادف شهری و 856 ماموریت خانگی و نجات مصدومان و بیماران قلبی، تنفسی و حوادث ناشی از سوختگی را از جمله اقدامات این مرکز و تلاش شبانه روزی پرسنل اورژانس 115 در بخش‌های مختلف است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان اینکه آمبولانس‌های اورژانس 115 از 26 اسفند تا 14 فروردین در سطح شهر و محورهای مواصلاتی حضور خواهند داشت، افزود: در این مدت 15 پایگاه شهری و 17 پایگاه جاده‌ای اورژانس و 3 ایستگاه سلامتی در اتوبان‌های قم- تهران و قم - کاشان آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین