کد خبر: ۱۲۴۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۹

زمان ورود کرش به ایران مشخص شد

دیدار با سعیدلو و حضور در نشست خبری
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارلوس کرش که با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان برای هدایت تیم ملی به توافق رسیده است بامداد دوشنبه وارد تهران خواهد شد تا پس از مذاکره نهایی با کفاشیان و دیدار با سعیدلو قراردادش را امضا کند. 

کرش که به همراه همسر و دو دستیارش وارد تهران خواهد شد صبح دوشنبه به دیدار کفاشیان و سپس علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی خواهد رفت و سپس در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه های مختلف در مورد شرایط و نحوه همکاری اش با فوتبال ایران خواهد بود. 

قرارداد این مربی پرتغالی با فوتبال ایران سه سال و نیم خواهد بود و او در این مدت علاوه بر هدایت تیم ملی بزرگسالان، بر امور تیم فوتبال امید و سایر تیم‌های رده‌های پایه نیز نظارت خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که سرمربی تیم فوتبال امید نیز با نظارت مستقیم کرش انتخاب شود. 

از سیموئز داکاستا به عنوان یکی از مربیان مورد نظر فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم فوتبال امید ایران نام برده می‌شود. این مربی پرتغالی سابقه انجام بازی‌های ملی برای کشورش را دارد و یکی از مربیان مورد تایید کارلوس کرش است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
عجب سرنوشتی داری کرش‌خان

تو که مثل ما ... چرا بلند می‌شی میایی اینجا. اولش بگم اینجا نه از کلوپ شبانه خبری هست نه از کافی‌‌شاپ‌های اونجوری ...

بعدش هم ما که چیز نیستیم، تاریخت تموم شده اومدی اینطرفا بلکم این تیم دربه‌داغونه تا دم جام جهانی ببری تا یه سریا به نون و نوا برسن . . !؟
...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین