کد خبر: ۱۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۸

احمدی‌نژاد به چه کسی نشان درجه یک شجاعت داد؟+عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فارس نوشت: محمود احمدی‌نژاد در نشست امروز هیأت دولت، نشان درجه یک شجاعت را به حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اعطا کرد. 

حجت‌الاسلام حسنی از پیشگامان مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و از مدافعان نظام اسلامی در برابر جریان جریانات منحرف سیاسی دهه اول انقلاب در منطقه آذربایجان بود که در اوایل انقلاب محل اقامت فرزندش "رشید" که از اعضای گروهک فدائیان خلق بود را به کمیته انقلاب اسلامی اطلاع داد که در نهایت پسرش پس از محاکمه اعدام شد.

سال گذشته نیز مدیر کل سازمان میراث فرهنگی آذربایجان غربی از سازمان متبوعش «ثبت معنوی» نام حجت‌الاسلام حسنی در فهرست «آثار معنوی» را به عنوان یکی از میراث فرهنگی ایران خواستار شد.

نشان شجاعت از نشان‌های‌ عمومی است که بر اساس آئین‌نامه اعطای نشان‌های دولتی به‌ افرادی‌ اعطا می‌شود که‌ به‌ واسطه‌ برخورداری‌ از خصیصه‌های‌ والای‌ انسانی‌ در جهتی ‌از جهات‌ ذیل‌ موفق‌ گردند: داوطلب‌ شدن‌ در انجام‌ امور دشواری‌ که‌ برای‌ کشور از حساسیت‌ خاصی‌ برخوردار است، پذیرفتن‌ مأموریت‌های‌ خطیر دولتی‌ یا وظایف‌ مهم‌ اجتماعی‌ که‌ با خطرات‌ احتمالی‌ همراه‌ هستند و استفاده‌ بجا و شایسته‌ از مجموعه‌ نیروها و مهارت‌های‌ بدنی‌ در جهت‌ نیل‌ به‌ هدفی‌ والا.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
1
0
حتما به خاطر حل بحران زيست محيطي درياچه اروميه بوده است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین