کد خبر: ۱۲۴۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۷
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی پرسپولیس برابر بنیادکار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیدار تیم های فوتبال بنیادکار ازبکستان و پرسپولیس ایران در هفته سوم نهمین دوه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 دقیقه امروز به وقت تهران به قضاوت نواف شکرالله از بحرین آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار و در حضور کمتر از 5 هزار تماشاگر برگزار شد، علی دایی از حقیقی، حیدری، فشنگچی، علی عسگر، نورمحمدی، آقازمانی، بادامکی، نوری، علیرضا محمد، نوروزی و هاشمیان استفاده کرد اما این بازیکنان نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم پرسپولیس بازی بدون برنامه ای را به نمایش گذاشت و بدون آنکه موقعیت گلی روی دروازه حریف ایجاد کند تنها به ارسال های بلند دلخوش کرد که مدافعان بنیادکار اجازه استفاده از فرصت ها را ندادند. البته تیم حریف هم بازی جذابی را به نمایش نگذاشت. تیم بنیاد کار در دقیقه 67 دروازه پرسپولیس را بازکرد اما داور بحرینی این گل را آفساید اعلام کرد.

در نیمه دوم علی دایی دو تعویض انجام داد که مجتبی زارعی را به جای امیرحسین فشنگچی به زمین فرستاد و منصوری نیز به جای هاشمیان به میدان فرستاده شد که تاثیری در روند بازی نداشت. حمید علی عسگری نیز تنها بازیکن اخطاری پرسپولیس در این بازی بود.

تیم فوتبال پرسپولیس با این تساوی 2 امتیازی شد و همچنان در قعر جدول رده بندی گروه سوم باقی ماند. در این گروه الاتحاد عربستان با 6 امتیاز صدرنشین است. تیم الوحده نیز در رده دوم قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین