کد خبر: ۱۲۴۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰

سانحه رانندگی؛ معاون سابق نیروی زمینی ارتش را به کما برد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون سابق عملیات نیروی زمینی ارتش، از فرماندهان ارشد و جانباز دوران دفاع مقدس، بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد و هم اکنون در وضعیت کما به سر می‌برد. 

امیر سرتیپ دوم بازنشسته حسن براتی از فرماندهان جانباز نیروی زمینی ارتش بر اثر سانحه رانندگی در یکی از جاده‌های شمال کشور به شدت مجروح شده و چند روزی است در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان خانواده ارتش در وضعیت کما بسر می‌برد.

امیر براتی در دوران دفاع مقدس فرماندهی گروهان، گردان و تیپ را عهده دار بوده و پس از آن نیز مسئولیت فرماندهی لشگر 58 ذوالفقار و معاون عملیات نیروی زمینی ارتش را در کارنامه درخشان خدمتی خود دارد.

وی همچنین در چندین عملیات ماندگار دوران دفاع مقدس بویژه فتح المبین، بیت المقدس و طریق القدس حضوری مؤثر داشته و بارها در مناطق عملیاتی مجروح شده و به پاس خدمات بی‌شائبه و ابراز رشادت به دریافت نشان فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا مفتخر شده است.

بنا بر این گزارش سرتیپ براتی با 75 درصد جانبازی و با وجود ترکشهای متعدد در بدن علاوه بر طرح‌ریزی و هدایت چندین رزمایش بزرگ ارتش، در سال‌های اخیر نیز همکاری مستمری با هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی داشته و با حضور در مناطق مرزی جنوب کشور در انتقال تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس به نسل جوان بویژه دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش تأثیر قابل توجهی داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین