کد خبر: ۱۲۴۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲
نماینده اصفهان در مجلس خبر داد:

درخواست احمدی‌نژاد از نمایندگان برای افزایش قیمت‌ها درسال جاری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمیدرضا فولادگر با اشاره به دیدار نوروزی نمایندگان با محمود احمدی‌نژاد،‌ گفت: رئیس‌جمهور از نمایندگان خواست در تصویب بودجه با دولت همراهی بیشتری کنند. 

نماینده اصفهان در مجلس، پیرامون مباحث مطرح شده توسط احمدی‌نژاد در نشست نوروزی با نمایندگان، افزود: آقای رئیس‌جمهور در سخنان خود از نمایندگان خواستند در تصویب بودجه 90، به دولت کمک کنند و با دادن مجوز به دولت برای افزایش قیمت‌ها شرایطی را فراهم کنند که میزان پرداخت یارانه‌ها به مردم افزایش یابد.

پیش از این احمدی‌نژاد در کنفرانس خبری از گسترده شدن اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در سال جاری سخن گفته بود.

دیگر درخواست احمدی‌نژاد آنگونه که رئیس کمیسیون اصل44 مجلس می‌گوید، درباره همراهی مجلس با دولت در محقق کردن 5 / 2 میلیون شغلی است که دولت قصد دارد درسال جاری آن را عملیاتی کند.

به گفته وی، احمدی‌نژاد دراین دیدار همچنین از برخی اظهارنظرها درباه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها انتقاد کرده و درعین حال این قانون راخالی از اشکال ندانسته و تصریح کرده است: قانون هدفمندی یارانه‌ها بدون اشکال نیست ولی بزرگ‌نمایی مشکلات و زیر سوال بردن طرحی که محصول مشترک دولت و مجلس است، به صلاح نیست.

فولادگر افزود: رئیس‌جمهور همچنین درباره نگرانی نمایندگان از اثرات اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بر بخش صنعت و کشاورزی، به آنان اطمینان داده دولت اجازه نمی‌دهد به این بخش‌ها صدمه‌ای وارد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین