کد خبر: ۱۲۴۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۴

کامران نجف‌زاده اگر راست می‌گوید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عصرایران نوشت: اخراج کامران نجف‌زاده توسط دولت فرانسه که بعنوان اقدام متقابل اخراج نماینده خبرگزاری فرانسه از ایران عنوان شده است این فرصت را برای رسانه ملی فراهم ساخته است تا با استفاده از ظرفیت کم نظیر نجف‌زاده در انتقاد مداوم از عملکرد دولت‌ها و نمایش مشکلات و ناکارآمدی‌ها بخشی از جریان خبری یکسویه در صداوسیما را جبران کند.

اخراج نجف‌زاده با دستور سارکوزی - که البته مانند موارد قبلی مدارک آن موجود است اما هیچ‌گاه نمایش داده نمی‌شود - به مصداق"عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" می‌تواند به سود مردم ایران تمام شده و نجف‌زاده با بازگشت قهرمانانه خود به صداوسیما و بخش خبری بیست‌وسی برای نخستین بار نشان دهد که حقوق شهروندان ایرانی از مردم مظلوم و مستعضف و رنج‌کشیده عزیز فرانسه کمتر نیست و وی با تهیه گزارش‌های انتقادی صحیح به نمایش مشکلات مردم ایران بپردازند.

البته به‌دلیل آنکه مشکلات مردم ایران قطعا بسیار کمتر از اهالی دردمند پاریس است افکارعمومی از این خبرنگار قهرمان انتظار ندارد به اندازه مشکلات مردم فرانسه مشکلات مردم ایران را بزرگ‌نمایی کند و به طور مثال اگر با وجود تاخیر یک‌ساعته هواپیماهای ایرفرانس نجف زاده بلافاصله در فرودگاه حاضر و ندای اعتراض مسافرین مظلوم اروپایی را به گوش جهانیان می‌رساند در ایران پس از 10 ساعت تاخیر هواپیما اقدام به انعکاس مشکلات مردم کند.

یا زمانی که در فرانسه اعتراضات کاملا مسالمت‌آمیز شهروندان فرانسوی که طی آن چند هزار خودرو آتش زده شده و ده‌ها پلیس مجروح می‌شدند را به عنوان اعتراضات قانونی مردم فرانسه علیه رییس‌جمهور ...این کشور پوشش می‌داد در ایران نیز تریبونی جهت انعکاس انتقادات مردم در بیست وسی فراهم کند.

در شرایطی که سازمان صداوسیما با به‌راه انداختن تبلیغات گسترده از نجف‌زاده به عنوان قهرمان استقبال کرده است طبیعتا ضرغامی نمی‌تواند برای اجازه دفاع از حقوق مردم وی را اخراج کرده و یا ممنوع‌التصویر کند بنابراین نجف‌زاده می‌تواند با اطمینان‌خاطر بسیار بیشتری نسبت به سایر خبرنگار صداوسیما به دفاع از حقوق مردم بپردازد.

در صورتی که این اتفاق نیفتد و "کامران قهرمان" به یکباره تغییر شخصیت داده و خبرنگار فوق منتقد در فرانسه تبدیل به خبرنگار متملق واحد مرکزی خبر شود ممکن است این شائبه پیش بیاید که وی همانند بعضی‌ها از قراردادهای تبلیغاتی هدایا و مسافرت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی فوق برنامه که برخی دستگاه‌ها برای دادن پاسخ منطقی! به انتقادات خبرنگارن استفاده می‌کنند و مشکلات مردم را قبل از طرح در رسانه ملی با این روش حل می‌نمایند بی‌نصیب نمانده باشد.

در خواست افکار عمومی از نجف‌زاده این است که ای کامران قهرمان! اینجا هم قهرمان بمان!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
0
0
جیمیگی اینجا که اصلا مشکلی وجود نداره که بره گزارش انتقادی بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
0
0
عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
0
0
.... نجف‌زاده قبلا ماهیت واقعی خود را در انتخابات نشان داده بود!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
0
0
به نظر من جانب احتیاط رو رعایت کنید. این آقای نجف‌زاده الان اعصابش خرده و ممکنه واکنش نامتعرفی نشون بده.حقم داره. منم اگه جای اون بودم و از فرانسه اخراج شده بودم و به کشور گل و بلبل خودم برمی‌گشتم عصبانی میشدم.
ولی جدا از شوخی مطلب خیلی جالبی بود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین