کد خبر: ۱۲۴۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۷

واکنش جامعه روحانیت مبارز به ارقام بالای قبوض گاز

مسئولان تدابیر ویژه داشته باشند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی جامعه روحانیت خبر از تشکیل جلسه این تشکل روحانی اصول‌گرا با حضور آیت‌الله مهدوی‌کنی داد. 

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به اولین جلسه شورای مرکزی این تشکل روحانی در سال جدید به ریاست آیت‌الله مهدوی کنی و با حضور اکثریت اعضا، گفت: در این جلسه در ابتدا اخبار داخلی مورد بررسی قرار گرفت و سپس مسایل منطقه و تحولات رخ‌داده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدای جلسه اعضای جامعه روحانیت مبارز تبریک صمیمانه خود و مردم را به آیت‌الله مهدوی کنی برای قبولی ریاست مجلس خبرگان رهبری اعلام کردند و تأکید کردند که با حضور شما در رأس خبرگان یک آرامشی در سراسر کشور ایجاد شد و تشکر مردم را در این رابطه اعلام کردند.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال 1390 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهاد اقتصادی» در این ارتباط جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد که آمادگی هرگونه همکاری در جهت شکوفایی اقتصادی در سطح کشور را دارد. در این جلسه به برخی از مشکلات از جمله قیمت بالای گاز که از ناحیه مردم نیز مورد اعتراض قرار گرفته اشاره شد و از مسئولان خواسته شد که تدبیر ویژه‌ای در جهت دفاع از حقوق مردم و محرومان داشته باشند.

سخنگوی جامعه روحانیت در ادامه به مباحث مطرح‌شده در جلسه شورای مرکزی این تشکل در ارتباط با حوادث منطقه اشاره کرد و گفت: در این جلسه تأکید شد خیزش‌های صورت‌گرفته در منطقه اسلامی خلیج‌فارس و شمال آفریقا خیزشی اسلامی و توأم با بیداری اسلامی است و رشد و گسترش بیداری ملت‌ها و امت‌ها عامل اصلی حرکت مردم در کشورهای مصر، تونس، یمن، بحرین و لیبی است. مردمی که در این بیداری اسلامی حضور دارند دنبال احقاق حق خود هستند. در رابطه با آزادی و مقابله با ظلم‌های 30، 40 ساله حاکمان این منطقه و برگزاری انتخابات جهت تغییر قانون اساسی و انتخاب حاکمان اصلح.

وی ادامه داد: در این جلسه جنایات آل‌خلیفه در بحرین و همچنین علی عبدالله صالح رییس‌جمهور یمن در این کشور محکوم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین