آفتابنیوز : آفتاب: آخریننیوز نوشت: سیمای جمهوری اسلامی در 4شنبه شب با پخش تیزر جدید از فیلم «اخراجیها3» نشان داد که برای جذب مخاطب ـ چه برای خود و چه برای فیلم دهنمکی ـ حاضر است خطوط قرمز خود را نیز بشکند.
تیزر تبلیغاتی «سوسنخانم» که مدتهاست در فضای اینترنتی منتشر شده و حتی برخی هموطنان نیز به تقلید از آن کلیپهای متعددی در داخل و خارج کشور ساختند، جزء بخشهای اصلی فیلم اخراجیهاست اما با توجه به سابقه عدم پخش ترانه «واویلا لیلی» در تیزر تبلیغاتی و زمان پخش کامل «اخراجیها2» توقع پخش «سوسنخانم» از تلویزیون کاملا توقع نابهجایی بود اما شب گذشته در اقدامی قابل تامل، تیزر اخراجی ها3 همراه با پخش قسمت هایی که امین حیایی «سوسن خانم» را اجرا می کند، پخش شد تا نشان دهد تلویزیون برای جذب مخاطب، خطوط قرمز خودش را هم میشکند.
اگرچه تلویزیون از حامیان اصلی فیلم تازه دهنمکی محسوب میشود و از هر فرصتی در رادیو و تلویزیون برای تبلیغ این فیلم و یا دعوت از کارگردان و عوامل این فیلم استفاده میکند مانند حضور کارگردان فیلم در برنامه سال تحویل یکی از شبکههای سیما. این اتفاق اگر برای سایر هنرمندان و محصولات هنری و تبلیغ برای رونق فضاهای فرهنگی از جمله سینما اتفاق بیافتد و همچنین بازنگری در برخی خطوط قرمز خودساخته سیما باشد، میتواند قابل توجیه باشد.
بنا بر این گزارش، 4شنبه شب همچنین شبکه سوم سیما در پخش زنده بازی «منچستر یونایتد – چلسی» با کشیدن(!) تصویر نام شبکه ماهوارهای پخش کننده بازی را به زعم خود، حذف کرده بود و در زمان هایی که لوگوی اختصاصی (EXCLOSIVE ) بر گوشه بالای تصویر نقش میبست و در پایین تصویر نیز لوگوی زیرنویس شبکه مورد نظر، باند تبلیغاتی شبکه سوم با اعلام «شمارههای روابط عمومی» در ساعت یک بامداد(!) ظاهر میشد!