کد خبر: ۱۲۴۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۸

خانم‌های آنالیزور سر تمرین تیم مجید جلالی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فولاد قبل از برد برابر سایپا در تمریناتش شاهد حضور بانوان آنالیزور بود. 

باشگاه فولاد خوزستان قبل از بازی مقابل سایپا مجوز انجام تمرین در زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی اهواز را دریافت کرده بود و شاگردان مجید جلالی توانستند در محل انجام بازی رسمی به تمرین بپردازند. در این تمرین بانوان آنالیزور تیم فولاد نیز حاضر بودند و ضمن نکته‌برداری از تمرینات کادر فنی، از فیلمبرداران همراه خود نیز می‌خواستند تا از زوایای مختلف به فیلمبرداری از حرکات بازیکنان در حین تمرین بپردازند. 

حضور بانوان در محوطه زمین چمن ورزشگاه تختی و تمرین فولاد باعث شد اکثر حاضران در ساختمان هیأت فوتبال خوزستان بعد از اطلاع از این موضوع به سمت زمین چمن رفته و در خصوص دلیل حضور بانوان مذکور و نقش آن ها در تیم فولاد سئوالاتی بپرسند! برخی از حاضران اعتقاد داشتند که انتخاب بانوان به عنوان آنالیزور تیم فوتبال فولاد، نشانگر بی‌اعتنایی مجید جلالی به مربیان خوزستانی است که کلاس‌ها و دور‌ه‌های متعددی را گذرانده‌اند. به اعتقاد مخالفین، حضور خانم های آنالیزور در کادر فنی فولاد توجیه فنی ندارد، چرا که آنالیزورهای فولاد همانند سایر بانوان هنگام انجام مسابقات رسمی حق حضور در ورزشگاه را ندارند و اولین شرط آنالیز تیم مقابل که حضور در محل انجام مسابقه و بررسی همه جوانب است، انجام نمی‌شود. 

گروه مخالف بر این عقیده بودند که آنالیزور با دیدن بازی از تلویزیون نمی‌تواند تحلیل درستی از تمام جریانات مسابقه داشته باشد، چرا که دوربین های تصویر برداری در ورزشگاه های ایران کم تعداد بوده و زوایای محدودی را پوشش می‌دهد. اما گروه دیگری نیز بودند که تصمیم مجید جلالی در انتخاب بانوان آنالیزور را تأیید می کردند و اعتقاد داشتند که جلالی مربی صاحب دانشی به شمار می‌رود و با استفاده از این آنالیزورها در فوتبال ایران نوگرایی کرده است و تصمیم این مربی باید مورد حمایت قرار بگیرد. 

بحث داغ مخالفان و موافقان حضور بانوان آنالیزور در تیم فولاد که اکثر آن‌ها را مربیان و خبرنگاران تشکیل می‌دادند، در شرایطی شکل گرفته بود که بازیکنان فولاد خوزستان نسبت به حضور آنالیزورها در محل تمرین واکنش خاصی نداشتند. 

بازیکنان فولاد از فصل گذشته مسابقات شاهد حضور متوالی بانوان آنالیزور در زمین تمرینات فولاد و انتقال اطلاعات فنی از سوی آن‌ها به کادر فنی بوده‌اند؛ به همین دلیل موضوع برای قرمزپوشان فولاد کاملا عادی محسوب می‌شد. 

جلالی از فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر، همکاری خانم‌های آنالیزور با تیم فوتبال فولاد خوزستان را تأیید کرده بود و آن‌ها بعد از عقد قرارداد با باشگاه فولاد به همکاری و انتقال اطلاعات فنی با کادر فنی این تیم مشغول شدند. شاید انجام تمرینات فولاد در ورزشگاه اختصاصی کارخانه فولاد اهواز که از مرکز شهر بسیار دور است، باعث شده بود کمتر کسی متوجه این موضوع باشد ولی بعد از یک جلسه تمرین فولادی‌ها در ورزشگاه تختی حالا همه از اتفاق جدید در فوتبال ایران که فعالیت بانوان آنالیزور در یک تیم لیگ برتری است، صحبت می‌کنند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین