کد خبر: ۱۲۴۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹

افزایش غیرقانونی عوارض

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان قم از توقیف شرکت متصدی و اصلاح قیمت عوارضی اتوبان قم - کاشان خبر داد. 

مهدی ریاضی بیان داشت: ‌ شرکت متصدی عوارضی قم – کاشان از تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۶ فروردین ماه سال جاری اقدام به افزایش نرخ عوارض از مسافران ‌کرده است که با ورود تعزیرات حکومتی قیمت عوارض در این اتوبان اصلاح شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پرونده تخلفی برای رسیدگی به این اقدام شرکت متصدی عوارضی قم – کاشان تشکیل شده است و هم اکنون پرونده مراحل مقدماتی رسیدگی خود را می‌گذراند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به اینکه با این اقدام صورت گرفته از سوی عوارضی قم – کاشان برخورد خواهد شد، اضافه کرد: در این مدت وجه اضافی اخذ شده توسط عوارضی از مسافران به صورت تخمینی محاسبه و از متصدی عوارضی گرفته خواهد شد.

وی گفت: در ایام نوروز، ۷۰ گشت مشترک بین سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر سازمان‌های نظارتی استان قم از تاریخ ۱۰ اسفند ماه سال ۸۹ تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری اجرا شده است.

ریاضی بیان داشت: تمام واحدهای صنفی و غیرصنفی، دولتی و غیردولتی توسط این گشت‌ها بازدید شد که تا کنون ۳۰ پرونده تخلف در این راستا تشکیل شده است و بزرگ‌ترین تخلف صورت گرفته، اخذ وجه مازاد عوارضی قم – کاشان بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین