کد خبر: ۱۲۴۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶

کرایه تاکسی‌ها از اردیبهشت افزایش می‌یابد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: هرچند محمدرضا محمودی، معاون عمرانی استاندار تهران هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جدید را غیر قانونی دانست اما مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افزایش 15 در صدی نرخ کرایه‌های تاکسی در سال جاری خبر داد و گفت: این افزایش در نرخ کرایه‌های تاکسی با توجه به افزایش نرخ تورم که هر ساله با آن روبه‌رو هستیم، ضرورت می‌یابد.

فضل‌الله اسلامی نرخ پیشنهادی سازمان تاکسیرانی را 25 درصد اعلام کرد و افزود: در جلسات متعدد با معاونت حمل ونقل و ترافیک و کمیسیون‌های فرعی و اصلی شورای اسلامی شهر تهران نرخ پیشنهادی سازمان تاکسیرانی تعدیل و افزایش 15 در صدی در نرخ کرایه‌های تاکسی تثبیت شد.

وی تاکید کرد: بنابراین کرایه تاکسی‌ها از اردیبهشت افزایش می‌یابد.

وی گفت: افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی با توجه به افزایش قیمت سوخت بعد از اجرای قانون هدفمند‌سازی‌ یارانه‌ها در تعدیل مصرف تاکسیرانان و نرخ‌های تعیین شده بسیار موثر است و سازمان تاکسیرانی در صدد جلب رضایت شهروندان و رانندگان تاکسی است و در راستای دستیابی به این مهم مکاتباتی را با شورای اسلامی شهر تهران و هیأت دولت در خصوص کاهش قیمت سی ان جی برای تاکسیرانان صورت داده است.

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: با کاهش قیمت سی‌ان جی برای تاکسیرانان، افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی را کمتر شاهد خواهیم بود.

در همین حال حمزه شکیب رئیس کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که اگر استانداری به هر دلیلی نمی‌خواهد کرایه‌ها افزایش یابد بهتر است که کمک کند چون باید رشد هزینه‌ها به گونه‌ای تامین شود. 

اما محمودی معتقد است که دولت یکبار در سال گذشته به مترو اتوبوسرانی کمک کرده و هیچ کمکی به بهش خصوصی نمی‌کند از اینرو تنها افزایش کرایه این دو بخش در فرمانداری پذیرفته می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین