کد خبر: ۱۲۴۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۷
خباز، عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی خبر داد:

نشست فراکسیون اقلیت مجلس برای بررسی ورود به انتخابات مجلس نهم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی از نشست مهم این فراکسیون برای بررس چگونگی ورود به انتخابات مجلس نهم خبر داد. 

محمدرضا خباز درباره برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس نهم، گفت: از اصلاح‌طلبان خارج از مجلس خبر ندارم، اما نمایندگان اصلاح‌طلب درون مجلس قصد دارند یکی دو نشست مهم در این زمینه داشته باشند. یکی از این نشست‌ها، سه‌شنبه همین هفته خواهد بود که در آن قرار است نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس با ارزیابی از وضعیت موجود، اقبال مردم به اصلاح‌طلبان و آرایش‌های سیاسی، نگاه هیأت نظارت و.. بررسی کنند تا بعد از آن، اصلاح‌طلبان اگر در مجامع عمومی حضور پیدا می‌کنند یک حرف منسجم، حساب شده و هماهنگ داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان با اصول‌گرایانی که در این مدت نشان دادند واقعا طرفدار حقوق مردم هستند، قرابت دارند، افزود: ما با این گروه از نمایندگان مشکلی نداریم و می‌توانیم کار کنیم. معنای این سخن این است که ما می‌توانیم با اصول‌گرایانی که در این مدت در مجلس بودند و ازحقوق مردم دفاع کرده‌اند و برای‌شان مهم نبوده است که دیگران درباره آنها چگونه فکر می‌کنند، همکاری کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اینکه موضع اصلاح‌طلبان در قبال این دیدگاه اصول‌گرایان که «اصلاح‌طلبان با رهبران قدیم خود نمی‌توانند وارد عرصه انتخابات شوند» چیست؟، اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که در نشست سه‌شنبه این هفته خواهیم داشت، همین است. اما شخصا معتقدم حضور اصلاح‌طلبان را باید به افکار عمومی واگذار کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین