کد خبر: ۱۲۴۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۰

سایت کارآفرینی کار نمی‌کند؛ سالی که نکوست ....

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- محمدرضا نوروزپور(خبرآنلاین): وزیر محترم تعاون هم اینک ( یکشنبه شب) در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو درحال سخن گفتن درباره کارآفرینی و نیز طرح آموزش غیرحضوری شهروند کارآفرین است. دولت تصمیم دارد در سال جدید 2 میلیون و 500 هزار شغل ایجاد کند.

من شخصا خوشحالم. خیلی دوست دارم شغل های بیشتری ایجاد شود که حتی خود کار آفرینان هم به جای کار آفرینی بروند و در جایی شاغل شوند که هم اکنون کارآفرینی نه تنها سودآور نیست که بلکه اساسا معقول نیست. به هرحال دولت در حال ایجاد شغل است و من قلبا و صمیمانه آرزو می کنم که این شغل ها ایجاد شود تا ما در کشورمان شاهد خیل جوانان بیکار وبیعار نباشیم.
اما ذهن من بیش از اینکه درگیر آمارهایی شود که گفتن آنها این روزها گویی به نوعی تکلیف برای مسئولان ما بدل شده است کنجکاو یک سایت آموزشی شد که بلافاصله برای رصد آن به سراغ اینترنت رفتم. پیش از این نیز در ساعت های مختلف خبری و حتی در خبرگزاری های رسمی درباره طرح آموزش غیرحضوری شهروند کارآفرین که در حاشیه همایش ملی تعاون و کارآفرینی، توسط رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت سخن گفته شده بود. 

سایتی با آدرس www.shahrvandekarafarin.ir 

این آدرس در خبرگزاری فارس، ایرنا و بخش خبر سراسری شبکه‌های مختلف سیما اعلام شده اما متاسفانه رجوع کنندگان مشتاق به دریافت این اطلاعات به یک کوچه بن‌بست هدایت می‌شوند. 

قرار بوده براساس گزارشی که در خبر سراسری سیما منتشر شد طرح ملی آموزش غیرحضوری شهروند کارآفرین شامل 14 درس، 12 DVD و 12 جزوه آموزشی که اطلاعات لازم در حوزه کارآفرینی و چگونگی حضور در بازار کسب و کار را در اختیار محصلان می‌گذارد از طریق همان سایتی که آدرس آن در بالا آمد و احتمالا تا همین حالا فهمیده اید که کار نمی کند منتشر شود. 

امیدوارم آمار اشتغال‌زایی و کار آفرینی تا سطح اعلام شده نیز مانند کار کرد این سایت نباشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین