کد خبر: ۱۲۴۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۵

شكايت دفتر رئيس‌جمهوری از منصور ارضی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محرمانه نیوز نوشت: چندی پیش حاج منصور ارضی یکی از مداحان تهران در اظهاراتی توهین‌آمیز و به دور از شان و منزلت یک مبلغ دینی فحاشی علیه مهندس مشایی را در دستور کار خود قرار داد.

اظهارات هتاکانه و به دور از آموزه‌های دینی منصور ارضی موجی از اعتراضات نیروهای ارزشی و وفادار به انقلاب و نظام را در پی داشت در همین راستا دفتر رییس‌جمهور به دلیل بیان چنین اظهارات به دور از ادب و نزاکت از یک مداح مدعی اخلاق‌گرایی علیه یک فرد حقیقی و نه حقوقی به مراجع قضایی شکایت کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
0
باسلام به محضر امام زمان و رهبر معظم انقلاب و همه مخاطبان سایت آفتاب و همه دوستداران حاج منصور ارضی
همان طور که در چند سال اخیر بیداری اسلامی در منطقه به وقوع پیوسته و بسیاری از کشور هایی که دیکتاتور های دست نشانده ی غرب را خلع مقام کرده اند ،انقلاب اسلامی ایران را الگوی حرکت خود قرار داده اند . آیا به نظر شما درست است که یک مداح(فقط مداح) به شخصیت دوم جمهوری اسلامی توهین کند . آیا مداحانی که بخاطر محبت اهل بیت به این جایگاه ها رسیده اند شعور و درک سیاسی دارند؟ پس جایگاه علما و روحانیون در هیئات ما کجاست؟ روحانیونی که در دوران طاغوت بار شکنجه ها را تحمل کردند. روحانیونی که با فقه و فلسفه اظهار نظر سیاسی می کنند نه با عاطفه و جو! یک نمونه از این جو گیری ها را برای شما بیان می کنم: در تجمع بزرگ.....سالزور یکی از تحلیل های علمی! خود را بیان کرد:"ما شیعیان ایران با داشتن خطبه ی فدکیه چه نیازی به تخت جمشید و هگمتانه و ... داریم." قضاوت درباره ی کسانی که در دوران دفاع مقدس به دنبال.......رنگ جبهه ها را ندیدند با شما... برای شادی روح شهدا صلوات
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین