کد خبر: ۱۲۵۳۹۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۴
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری خبر داد:

دولت از "توهین‌کنندگان به احمدی‌نژاد" شکایت می‌کند

افراد در برابر قانون مساوی هستند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون حقوقی رئیس‌جمهوری از پیگیری‌های قضایی دولت درباره پرونده‌های "توهین، افترا و نشر اکاذیب" علیه احمدی‌نژاد و دیگر مسئولان اجرایی خبر داد.

به گزارش آفتاب، بداغی امروز ۳۰ فروردین، در گفت‌و‌گو با ایرنا، با اشاره به مطالب مطرح شده توسط گروهی از رسانه‌ها و اشخاص علیه دولت، گفت که توهین به مسئولان اجرایی و حتی "کارکنان وزارتخانه‌ها در حال انجام وظیفه" جرم است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نمایندگان مجلس به واسطه مصونیت پارلمانی می‌توانند "افشاگری" کنند، گفت: مصونیت پارلمانی کلمه‌ای است که در قانون اساسی ایران نیامده و نظریه شورای نگهبان نیز دایر بر این است. 

وی در ادامه سخنان خود، در توضیح راجع به اینکه آیا معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری می‌تواند در دفاع از مقامات دولتی شکایت کند یا خیر، تصریح کرد: در جرایم عمومی نیاز به شکایت شاکی خصوصی نیست. 

فاطمه بداغی در پاسخ به سوال دیگری در مورد احتمال شکایت از کسانی که سابقه موافقت با دولت دارند، تاکید کرد که افراد در برابر قانون مساوی هستند. 

به گزارش آفتاب، آیت‌الله مصباح‌یزدی، امام جمعه مشهد، منصور ارضی و سعید حدادیان از جمله افرادی بوده‌اند که در هفته‌‌‌های اخیر اظهارات تندی درباره‌ی مشایی داشته‌‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
0
0
دم دولت گرم بابا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین