کد خبر: ۱۲۵۴۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱

حمایت بیش از 200 نماینده از ابقای وزیر اطلاعات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که بیش از 200 نماینده بیانیه حمایت از ابقای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات را تا‌کنون امضا کرده‌اند و این نامه در پایان جلسه علنی امروز قرائت و اعلام وصول می‌شود. 

به گزارش آفتاب، حسین سبحانی‌نیا در گفت‌و‌گو خبرگزاری مهر، با اعلام این خبر گفت: این تلاش نمایندگان برای ابقاء مصلحی به عنوان وزیر اطلاعات است.

وی افزود: تمامی نمایندگان مجلس موافق این بیانیه و متولی گرفتن امضا از دیگر نمایندگان بودند، اما اکنون علی اصغر زارعی و علیرضا زاکانی نمایندگان مردم تهران بطور ویژه برای گرفتن تکمیل امضاهای این بیانیه تلاش می‌کنند.

اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از ابتدای صبح امروز به شدت در حال مذاکره با یکدیگر و انتقال مذاکرات‌شان به دیگر نمایندگان بودند به گونه‌ای که در میانه جلسه علنی امروز اعضای اصلی و چهره‌های شاخص این فراکسیون از جمله روح‌الله حسینیان، علی اصغر زارعی، حمید رسایی، مهدی کوچک‌زاده و دیگر اعضا در گوشه‌ای از صحن علنی مجلس نشستند و جلسه‌ای ویژه تشکیل دادند.

به گزارش آفتاب، پس از استعفای ناگهانی مصلحی از وزارت اطلاعات و مخالفت مقام معظم رهبری با استعفای وی، برخی از سایت‌های خبری نزدیک به دولت، به نقل از محمود احمدی‌نژاد خبر دادند که مصلحی دیگر وزیر اطلاعات نیست و احمدی‌نژاد سرپرستی این وزارت‌خانه را برعهده گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین