کد خبر: ۱۲۵۴۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸
نامه‌ی 216 نماینده مجلس شورای اسلامی به احمدی‌نژاد:

از نظر مجلس مصلحی همچنان وزیر اطلاعات است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نامه‌ی 216 نماینده مجلس شورای اسلامی به احمدی‌نژاد در دفاع از وزارت مصلحی در وزات اطلاعات در صحن علنی مجلس خوانده شد. 

به گزارش آفتاب به نقل از جام‌جم آنلاین 216 نماینده مجلس صبح امروز چهارشنبه نامه‌ای را منتشر کردن که توسط محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس در صحن خوانده شد. 

در این نامه که به امضای 216 نماینده رسیده خطاب به احمدی‌نژاد آمده است: تغییر وزیر اطلاعات که در طول مدت وظایفش به خوبی عمل کرده است در وضعیت حساس کنونی به مصلحت نبود و به حمدالله رهبری به فع این مشکل اقدام کردند. 

در بخش دیگر نامه‌، نمایندگان تأکید کرده‌اند؛ از نظر مجلس جناب آقای مصلحی همچنان وزیر اطلاعات است و انتظار می‌رود حضرتعالی در تبعیت از رهبری با موضع گیری صریح در حمایت از وزیر اطلاعات به سوء استفاده دشمنان پاسخ دهید. 

مصلحی تا ظهر خود را به جلسه هیأت دولت می‌رساند

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: وزیر اطلاعات تا ظهر امروز خود را به جلسه هیأت دولت در کردستان می‌رساند. 

به گزارش جام جم آنلاین ولی اسماعیلی نماینده گرمی و مغان در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس و در پاسخ به این پرسش که احمدی‌نژاد و هیأت دولت در سفر استانی کردستان هستند، اما مصلحی حضور ندارد، آیا این به معنای پذیرش استعفای وزیر اطلاعات است؟ گفت: آقای مصلحی وزیر اطلاعات صبح امروز جلسه داشت و تا ظهر امروز خود را به جلسه هیأت دولت در کردستان می‌رساند. 

سایت الف نیز نوشت: حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی امروز در دفتر مركزی وزارت اطلاعات حضور يافته و چند سند مهم دولتی را با عنوان وزير امضا كرده است.

همچنين در بدنه و مديران وزارت اطلاعات فضای سنگين و منفي در مورد برخی اخبار مبنی بر بركناری مصلحی و انتقاد به رييس‌جمهور بوجود آمده است.

گفتنی است یک سایت نزدیک به دولت خبری با تیتر "احمدی‌نژاد: مصلحی دیگر وزیر اطلاعات نیست" را منتشر کرده بود که دقایقی پیش این خبر را از روی خروجی خود برداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین