کد خبر: ۱۲۵۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶

فروش 100 میلیونی نمایش مهرجویی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجید جوزانی مدیرعامل تماشاخانه ایرانشهر درباره نمایش‌های جدیدی که قرار است در این مجموعه تئاتری اجرا شوند، گفت: «نمایش «خرده خانم» نوشته اصغر عبدالهی که قرار است با کارگردانی کیومرث پوراحمد از نیمه دوم تیرماه در سالن شماره یک اجرا شود مراحل انتخاب بازیگر خود را سپری می‌کند. تا به حال حضور گلاب آدینه در این نمایش سنتی که به دوره قاجار می‌پردازد قطعی شده است.»

او ادامه داد: «از هفته آینده هم به صورت همزمان دو نمایش «تی‌کی تاکا» و «ساعت صفر» به کارگردانی آتیلا پسیانی در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌روند.»

مدیر تماشاخانه ایرانشهر با اشاره به پایان نمایش «درس» داریوش مهرجویی از این اثر به عنوان یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌های اجرا شده در این مجموعه تئاتری نام برد.»

جوزانی درباره آمار تماشاگران و فروش نمایش «درس» افزود: «این نمایش با 42 اجرا میزبان شش هزار و 959 تماشاگر و علاقه‌مند تئاتر بوده است. همچنین نمایش «درس» مبلغ یک میلیارد و 13 میلیون و 550 هزار ریال نیز فروش بلیت داشته است.»

گلاب آدینه بازیگر ستایش شده سینما و تئاتر پارسال در نمایش «خانمچه و مهتابی» به کارگردانی هادی مرزبان روی صحنه رفت، او بازی در فیلم‌های سینمایی «زیر پوست شهر»، «زندان زنان»، «روسری آبی»، «زرد قناری» و... را در کارنامه دارد. کیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون فیلم‌های سینمایی «شب یلدا»، «گل یخ»، «اتوبوس شب» و... را کارگردانی کرده است.

نمایش «خرده خانم» دومین همکاری مشترک کیومرث پوراحمد و گلاب آدینه پس از فیلم سینمایی «شکار خاموش» (1368) است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین