کد خبر: ۱۲۶۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰

اعلام آمادگی محسن رضایی برای بررسی اموالش

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح بررسی دارایی‌های مسئولین را جزو مهمترین اصول قانون اساسی برشمرد و تصریح كرد: هر چه بررسی‌ها جدی‌تر و قانونمندتر باشد از بسیاری از شایعات و جو‌زدگی‌ها جلوگیری كرده و مانعی برای مفسده نیز می‌شود.

محسن رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، افزود: من داوطلبانه حاضرم به عنوان اولین مسئولی باشم كه میزان اموال و دارایی‌هایش را اعلام می‌كند.

وی با اشاره به مهمترین سازوكار گروه "6+5"، گفت: "6+5" در صورت احیای مجدد باید وحدت حول محور جامعتین را مد نظر قرار دهد.

رضایی تصریح كرد: هر چه رقابت انتخاباتی جدی‌تر باشد، شادابی و نشاط در میان مردم و مسئولین بیشتر خواهد شد.

وی همچنین با اعلام حمایت كامل از جامعتین و منشور اصول‌گرایی گفت: تعامل بسیار خوبی میان ما و جامعتین وجود دارد و ما تابع منشور اصول‌گرایی هستیم.

وی در ادامه وحدت فتح و حماس را اولین اثر بیداری اسلامی دانست و گفت: وحدت و اعتماد به نفس بوجود آمده در گروه‌‌های فلسطینی همیشه جزو آرزوهای مردم مظلوم این سرزمین بوده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح كرد: توافق فتح و حماس رژیم صهیونیستی و آمریكا را نگران كرده چرا كه نه تنها چانه‌زنی‌‌های‌شان را كاهش داده بلكه كارشكنی‌های‌شان را خنثی می‌كند و دیگر نمی‌توانند مانند گذشته، با ایجاد اختلاف و تفرقه میان فلسطینیان حكمرانی كنند.

وی همچنین آینده توافق فتح و حماس را مثبت و گاهی به جلو و عاملی برای پیشرفت فلسطینیان عنوان كرد.

رضایی در خصوص آینده روابط ایران و مصر نیز اظهار داشت: مردم و سیاسیون مصر علاقمند به برقراری رابطه با جمهوری اسلامی ایران هستند ضمن اینكه این رویه از جانب ایران نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین