کد خبر: ۱۲۶۲۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۰

ابقای هیأت رییسه شورای شهر تهران/ چمران رئیس ماند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی چمران، هادی ساعی، علیرضا دبیر و حسن بیادی اعضای هیات رئیسه شورای شهر تهران را تشکیل می‌دادند که چمران با 13 رای رئیس شورا، بیادی با 13 رای به عنوان نایب رئیس و دبیر و ساعی با 14 رای به عنوان منشی هیأت رییسه ابقا شدند. 

خسرو دانشحو نیز با 12 رای همچنان سخنگوی شورای شهر تهران باقی ماند.
رسول خادم دیگر عضو شورای شهر تهران نیز برای یک سال دیگر خزانه‌داری شورا را برعهده گرفت. 

خسرو دانشجو سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان دستورات جلسه روز یکشنبه شورای شهر از رد درخواست شهرداری برای ادغام نکردن شرکت پیام همشهری با شرکت همشهری خبر داد. 

وی گفت: قرار بود شرکت پیام همشهری به مجموعه همشهری اضافه شود که شهرداری خواستار ادغام نشدن بود اما شورا به این لایحه رای نداد. 

دانشجو درباره گزارش مدیر پروژه نمایشگاه شهر آفتاب در جلسه امروز شورای شهر اظهار داشت: گزارشی از جابجایی درختان در اجرای این پروژه ارائه شد. 

وی همچنین به تصویب لایحه تغییر وضعیت کاری گروهی از کارکنان شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: 207 نفر از کارمندان قراردادی شهرداری بر اساس مصوبه شورا تغییر وضعیت داده و از این پس به صورت رسمی با این مجموعه همکاری می‌‌کنند. 

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران این تعداد از فرزندان شهدا، جانبازان، رزمندگان، معلولان، فرزندان جانباز، زنان سرپرست خانواده و قهرمانان ورزشی بودند که به مدت 5 سال به صورت قراردادی در شهرداری فعالیت داشتند و در امتحان تغییر وضعیت نیز قبول شده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین