کد خبر: ۱۲۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱

اخراج کارگران رسمی شرکت صنعتی مهرآباد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس شورای اسلامی کار شرکت صنعتی مهرآباد از اخراج 8 نفر از کارگران رسمی این شرکت خبر داد. 

فرهاد کاظم‌زاده افزود: مدیریت شرکت صنعتی مهرآباد بدون این که نظر کمیته انظباتی شرکت را جویا شود اقدام به این کار کرده است که عملی غیرقانونی و برخلاف سخنان وزیر کار است. 

وی تصریح کرد: کارگران اخراجی سابقه 20 تا 24 سال هستند و حتی یکی از کارگران اخراجی عضو شورا است و طبق ماده 28 قانون کار مصونیت قانونی و شغلی دارد. 

رییس شورای اسلامی کار شرکت صنتعتی مهرآباد با اشاره به مراجعه کارگران به اداره کار، گفت: تا کنون که این مراجعات نتیجه‌ای نداشته است. 

وی با اشاره به واگذاری این شرکت به بخش خصوصی در سال 82 و با قیمت 3 میلیارد تومان که کمتر از ارزش واقعی آن بود، اظهار داشت: 570 کارگر این شرکت حالا به 140 کارگر کاهش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
1
0
این شرکت با این مدیرانی که از پروژهای ملی به نفع شرکت واز سرمایهای شرکت نفع جیب خود فعالیت خوبی از خود نشان میدادند وحقوق کارگران روزمزد که شامل 20کارگر از14تا 60ساله مباشندکه همگی سرپست خانوار 5الی8نفرمیباشندهمگی از روستاهای محروم سربند که ازتوابع شازند استان مرکزی {حوالی سد کمال صالح }میباشند و2تا3ماه حقوق طلب دارند را بالا می کشند ویه آب هم روش وبا یک پرژه کوچک پست برق کمال صالح این همه کللاه برداری از رستوران تا ابزار فرش غیره مکنند و خیلی نا گفته های دیگر وکار را نیمه کاره رهامیکنند حقشه ورشکست بشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین