کد خبر: ۱۲۶۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۳

لاشه یک حیوان عجیب‌الخلقه در مشگین‌شهر پیدا شد + تصویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لاشه یک حیوان عجیب‌الخلقه و شبیه موجودات ماقبل تاریخ در حوالی روستای آق بولاغ از توابع شهرستان مشگین‌شهر كشف شد.

به گزارش سایت خبری دولت؛ لاشه این حیوان كه بیشتر شبیه پرندگان گوشت‌خوار فیلم‌های علمی، تخیلی ( از نسل دایناسورهای پرنده‌) می‌باشد توسط تنی چند از اهالی این روستا كشف شده است. لاشه این جانور تقریباً سالم بوده و شاهدان عینی حتی احتمال می‌دهند كه تنها چند روز از مرگ این حیوان گذشته باشد.

این گزارش حاكیست كه یكی از اهالی این روستا لاشه این جانور را پنهان ساخته و ماموران محیط زیست مشگین‌شهر در تلاش برای دست‌یابی به این لاشه می‌باشند. برخی از روستاییان می‌گویند لاشه این حیوان را از نزدیک مشاهده كرده‌اند و احتمال می‌دهند كه این جانور در غاری در نزدیكی روستا می‌زیسته است. 

مسئول و چند نفر از ماموران حفاظت محیط زیست مشگین‌شهر به این روستا مراجعه كرده و ادعاهای چندین نفر از روستاییان را مبنی بر مشاهده این جانور عجیب را استماع كرده‌اند. آنها همچنین به محل كشف این جانور مراجعه و شاهد آثاری از كشف شدن چنین موجودی در غار مورد اشاره روستاییان بوده‌اند. همچنین عكسی كه یكی از روستاییان از لاشه این حیوان گرفته، بدست آمده است. مقام‌های محلی در شهرستان برای اطلاع از صحت و سقم این ماجرا بسیج شده‌اند.

این لاشه بسیار شبیه نسل منقرض دایناسورها و پرندگان گوشت‌خوار ماقبل تاریخ است، بر اساس تحقیقات علمی آخرین نسل دایناسورهای پرنده موسوم به تی‌ركس یا دایناسور ستمگر مربوط به دوره 'كرتاسه' در 65 میلیون سال پیش می‌باشد. {$old_album_126764}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
0
0
چندی پیش نیز صدا و سیما خبر و تصاویری از لاشه جانوری عجیب‌الخلقه از جنگل‌های شمال را با آب و تاب پخش کرد و اینکه با دانشگاه‌های معتبر دنیا در این خصوص مکاتباتی شده که هیچ خبری از آن نیست. میترسم این بی‌چاره نیز به سرنوشت آن یکی دچار شود. لطفا پیگیری نمائید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین