کد خبر: ۱۲۷۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۰

سجادپور: درباره «ندا آقا‌سلطان» دو فیلم دیگر هم می‌سازیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فارس نوشت: علیرضا سجادپور در آستانه اكران فیلم سینمایی «پایان‌نامه» به كارگردانی حامد كلاهداری درباره حواشی این اثر و تولید فیلم‌هایی با مضمون سیاسی، گفت: متاسفانه برخی افراد كه نان پز آزادی‌خواهی را خورده‌اند و با چهره‌ای اپوزیسیون از امكانات كشور استفاده می‌كنند، دوست ندارند واقعیت‌ها برای مردم روشن شود؛ به همین دلیل چنان‌چه ساخت فیلم سیاسی باب شود، دیگر دلیلی برای مظلوم‌نمایی نخواهند داشت از این‌رو مقابل تولید و نمایش آثاری هم‌چون «پایان‌نامه» می‌ایستند.

وی درباره حاشیه‌هایی كه در زمان تولید این اثر و نسبت دادن فیلم به ندا آقاسلطان به‌وجود آمد، گفت: «پایان‌نامه» درباره نداآقاسلطان ساخته نشده است اما به تمام كسانی كه نگران این امر بودند هشدار و نوید می‌دهم، 2 فیلم درباره «ندا آقاسلطان» درحال ساخت است و ما قطعا درباره وی فیلم خواهیم ساخت.

«پایان نامه» با مضمونی اجتماعی داستان چهار دانشجو را روایت می‌كند كه برای رساندن پایان‌نامه‌شان به استاد، به طور ناخواسته درگیر ماجرایی پیچیده می‌شوند. بستر وقوع این داستان در ماه‌های پس از انتخابات سال 88 است كه موجب می‌شود برخی از زوایای پنهان حوادث آن زمان به صورت نمادین آشكار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین