کد خبر: ۱۲۷۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۶

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روابط عمومی سیما گزارش داد، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «عروس افغان»، «تعقیب سایه‌ها»، «كوكی»، «قهوه اسپرسو»، «قطار 10/ 3 به یوما»، «بازرس مورس»، «استاد كونگ كیو»، «پاپیون»، «نشانی سوم»، «رمز شكلات»، «حقیقت گمشده»، «بازی بزرگان»، «غریبه» و «سوء پیشینه» پنجشنبه و جمعه 22 و 23 اردیبهشت ماه از شبكه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

شبكه یک

فیلم سینمایی «عروس افغان» به كارگردانی ابوالقاسم طالبی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 22 ازشبكه یک سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «عروس افغان» با بازی حسین یاری، نورا هاشمی و گلاب آدینه قصه جوانی افغانی به نام «گل محمد» است كه برای تهیه شیربهای دختری كه سخت به او دلبسته است، به پاكستان می‌رود و درآنجا به كارهای مختلفی چون روزنامه فروشی، جاروكشی و... مشغول می‌شود.

فیلم سینمایی «تعقیب سایه‌ها» به كارگردانی علی شاه محمدی و نویسندگی رضا متقیان جمعه 23 اردیبهشت ساعت 16 از شبكه یک سیما روی آنتن می‌رود.

در فیلم سینمایی «تعقیب سایه‌ها» خواهید دید: درپی وقوع انفجارخودرویی، گروه تحقیق پلیس شروع به كاركرده و با كمک یكی از مجروحین حادثه، هویت و شماره خودروی عامل اصلی بمب‌گذاری (تیمور ایدو لو) شناسایی می‌شود. تیموركه سال گذشته در جریان توزیع مواد مخدر دستگیر شده بود به 10 سال زندان در دادگاه سنندج محكوم شده ولی به قید ضمانت آزاد و متواری می‌گردد.

جعفر دهقان، غلامرضا علی اكبری، سید جواد هاشمی، رضا توكلی و مسعود خلج در فیلم سینمایی «تعقیب سایه‌ها» محصول سازمان توسعه سینمایی سوره به ایفای نقش پرداختند.

شبكه دو 

فیلم سینمایی «كوكی» جمعه 23 اردیبهشت ساعت 17:30 از شبكه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: آندورا یک خرس عروسكی كوچک دارد كه مادرش به خاطر این كه مستعمل شده آن را دور می‌اندازد. آندورا آرزو می‌كند كه بلایی سر عروسكش نیاید. دعا و یا آرزوی او باعث می‌شود زمانی كه غلتكی درحال له كردن زباله‌ها است، خرس جان گرفته و از آن نقطه فرار كند.

فیلم سینمایی «كوكی» به كارگردانی یان سوراک و تهیه كنندگی اریک آبراهام در سال 2010 ساخته شده است. 

فیلم تلویزیونی «قهوه اسپرسو» به كارگردانی رضا بهشتی و تهیه كنندگی پریسا عشقی جمعه 23 اردیبهشت ساعت 23 ازشبكه دو سیما پخش خواهد شد.

دراین فیلم با بازی عبدالرضا اكبری، نسرین مقانلو، سعید داخ، سپیده خداوردی، مینا جعفرزاده، خسرو بامداد و فربد شكرایی می‌‌بینیم: دو زن كه عضو یک سازمان تروریستی مقیم خارج از كشور هستند، از طرف موساد ماموریت پیدا می‌كنند تا به ایران بیایند و با یكی از كارشناسان انرژی اتمی به نام بهمن آرامی كه در رابطه با مقاوم سازی سایت‌های اتمی فعالیت می‌كنند، ارتباط برقرار نمایند. 

شبكه سه 

فیلم سینمایی «قطار 10 / 3 به یوما» به كارگردانی دلمر دیوز و با بازی گلی فورد، وان هفلین و هنری جونز، پنج‌شنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 11:30 از شبكه سه سیما بازپخش می‌شود. 

فیلم سینمایی «بازرس مورس» به كارگردانی دنی بوی محصول سال 1990كشور انگلیس، پنج‌شنبه 22 اردیبهشت ساعت 18 از شبكه سه سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم از این قرار است كه: سربازرس مورس در سال‌های پیش جنایتكاری را كه به دلیل دزدی متهم و به زندان سوئد انداخته است، پس از دوسال برای بازرس از سوی همان شخص فراماسونر پاپوشی ساخته می‌شود كه او را به درد سرمی اندازد و باعث می‌شود كه همكارانش به او سوء‌ظن پیدا كنند.

فیلم سینمایی «بازرس مورس» با بازی بازیگرانی همچون كولین دكستر، جان تو و كویین ویتلی ساخته شده است.

فیلم سینمایی «استاد كونگ كیو» به كارگردانی می هو و به تهیه كنندگی سنپنگ هان پنج‌شنبه 22 اردیبهشت ساعت 20 از شبكه سه سیما پخش می‌شود.

دراین فیلم خواهید دید: استاد كونگ كیو با درخواست امپراطوری به قصرمی‌رود و با درایت خود دشمنی را شكست می‌دهد و باعث كارهای بزرگی دركشور می‌شود و مردان حسود قصر بر ضد او اقدام كرده و امپراطور او را تبعید می‌كند.

چویون فت و ایكسون ژو در فیلم سینمایی «استاد كونگ كیو» محصول سال 2010 كشور چین به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «پاپیون» به كارگردانی فرانكلین شافنر پنج‌شنبه 22 اردیبهشت ساعت 24 از شبكه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پاپیون» بر اساس زندگی واقعی «هانری شایر» معروف به پاپیون كه به دلیل خلافكاری به گینه فرانسه تبعید می‌شود، ساخته شده است. او در این تبعیدگاه با یک جاعل اسناد دولتی كه بسیار ثروتمند و همیشه در معرض كشته شدن است، آشنا می‌شود.

داستین هافمن و استیو مک كوئین در فیلم سینمایی «پاپیون» محصول كشور آمریكا بازی كرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «نشانی سوم» به كارگردانی سید جواد هاشمی و با بازی رامین راستاد، مهدی فقیه و مهدی صباحی جمعه 23 اردیبهشت ساعت 11:30 ازشبكه سه سیما بازپخش می‌شود.

جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 15 فیلم سینمایی «رمز شكلات» به كارگردانی ویوک اگنی هرتی ازشبكه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: درشب كریسمس 20 میلیارد پوند از اتومبیل حامل پول ربوده می‌شود. در همان شب در بندریک كشتی منفجر می‌شود. در نزدیكی كشتی منفجر شده پلیس جسد سوخته‌ای را كه در نزدیكی او كیف پول افتاده برمی‌خورد و معلوم می‌شود كیف متعلق به یک مرد هندی می‌باشد.

آنیل كاپور و سوئیل شرتی در این فیلم سینمایی محصول سال 2005 كشور هند بازی كرده‌اند.

شبكه چهار 

پنج‌شنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 15:30، فیلم تلویزیونی «حقیقت گمشده» به كارگردانی محمد احمدی و نویسندگی سید رضا خطیبی و محمد احمدی و با بازی حمید فرخ‌نژاد، حبیب دهقان نسب، پریوش نظریه و احمد مهران فراز شبكه چهار سیما بازپخش می‌شود.

جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 20:30، فیلم سینمایی «بازی بزرگان» به كارگردانی راموال همریخ، محصول سال 2009 كشور دانمارک درقالب برنامه «سینما4» ازشبكه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «بازی بزرگان» با بازی لارس میكلسن، شارلوت مانک و بورخارد فورت رتردرمورد "وینگ" خبرنگارساده روزنامه‌ای است كه خیلی زود در كارش پیشرفت می‌كند و همین امرموجب می‌شود كه طعمه‌ای مناسب برای صاحبان قدرت شود.

شبكه تهران 

فیلم سینمایی «غریبه» جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 ازشبكه تهران پخش می­شود.

داستان فیلم درمورد «گریس بیشاپ»، زنی روان‌شناس است كه در مركز جرم‌شناسی پلیس كار می‌كند و تلاش می‌كند با روان‌كاوی مجرمان به آنان كمک كند. یكی از این افراد تام است كه مقدار زیادی از گذشته‌اش را به خاطر نمی‌آورد و پس از آزادی از زندان دوباره به دنیای تبهكارانه بازگشته است.

استیو استین، آدام پیچ و اریكا سرا درفیلم سینمایی «غریبه» به كارگردانی راب لیبرمن محصول سال 2010 كشور كانادا به ایفای نقش پرداختند.

سیمای استان‌ها 

فیلم سینمایی «سوء‌پیشینه» به كارگردانی محسن آقاخان، جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 ازسیمای استان‌ها روی آنتن می­رود.

داستان فیلم با بازی علی اوسیوند، رامین راستاد و لیلا بوشهری درمورد انسان‌هایی است كه به دلیل عدم آگاهی كافی و حتی برخلاف میل درونی مرتكب جرم‌هایی می‌شوند و وقتی پس از آزاد شدن از زندان می‌خواهند به اجتماع باز گردند و خطاهای خود را جبران كنند، اجتماع حاضر به پذیرش آنها نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین