کد خبر: ۱۲۷۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۳:۵۵

نامه همسر گنجی به کوفی عنان

آفتاب‌‌نیوز : جناب آقای کوفی عنان!
دبیر کل محترم سازمان ملل!
با اهدای سلام،
بدینوسیله از تلاش های حضرت تعالی جهت آزادی همسرم آقای اکبر گنجی سپاسگزاری می نمایم. احتراما به استحضار می رساند که علیرغم در خواست حضرت تعالی و شخصیت های فرهنگی و سیاسی داخل و خارج ایران جهت آزادی آقای گنجی، مقامات مسئول در جمهوری اسلامی ایران بر خلاف وعده های شفاهی خود، همچنان از آزادی وی خودداری می نمایند.
همچنین از تاریخ 4 سپتامبر 2005 که آقای گنجی را بدون درمان آسم و آلرژی، زانو درد و کمر درد، از بیمارستان به زندان منتقل کرده اند. از تسهیلات عادی زندان از قبیل ملاقات با خانواده و وکیل و تماس تلفنی نیز محروم می باشد و این امر مبین این است که در بندی ویژه، تحت مدیریتی ویژه و جدا از دیگران نگهداری می شود.
با توجه به این که از تاریخ 26 آگوست 2005 تا کنون اجازه ملاقات با آقای گنجی را نداشته ایم، از وضعیت نگهداری و سلامتی ایشان بی اطلاع بوده، عدم ملاقات را نشانه وضعیت ویژه و نگران کننده ایشان می دانیم.
آقای دبیر کل!
با نامه شما به رییس جمهور ایران، نسبت به آزادی آقای گنجی دلگرم شدیم ولی سیاست برخورد با ایشان تغییری نکرد. لذا از آنجا که در داخل ایران هیچ مقامی خود را در قبال این بی عدالتی آشکار پاسخگو نمی داند از حضرتعالی در خواست می شود که رئیس جمهور ایران را که مورد وثوق حاکمیت ایران است برای عمل به عدالت تشویق فرمایید تا شاید بدین وسیله همسرم نیز از بند ظلم زندان رهایی یابد.
معصومه شفیعی
همسر اکبر گنجی
11 سپتامبر2005
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین