کد خبر: ۱۲۷۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵

تجمع در لامرد، مخالفان به فرمانداری قفل زدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استاندار فارس گفت: رفتن من از استانداری فارس یک شایعه بیش نیست! 

استاندار فارس برخی فرمانداران شهرهای فارس بركنار كرد و باعث ادامه اعتراضات مردم فارس به رفتارهای استاندار حامی جریان انحراف شده‌اند.

هنوز یک روز از افشاگری فرماندار معزول شیراز نمی‌گذرد كه استاندار دست به تغییرات شبانه در سطح فرمانداران زده است.

لازم به ذكر است سرپرست جدید فرمانداری لامرد از نزدیكان استاندار فارس و بدون سابقه اجرایی است البته سایت استانداری فارس چنین نوشته است: محسن طالع‌زاری كه پیش از این مدیریت حراست و ریاست اداره روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری فارس را بر عهده داشته است، مسئولیت اداره كل امور اجتماعی استانداری فارس را نیز در كارنامه اجرایی خود دارد.

وی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق(ع) و عضو شورای مركزی بسیج دانشجوئی بوده است.

به گزارش ایسنا در پی ایجاد و ترویج شایعاتی در خصوص تغییر استاندار فارس، روح‌الله احمدزاده كرمانی در پاسخ به ایسنا گفت: این موضوع شایعه است.

پیش از این برخی سایت‌ها و رسانه‌های غیررسمی،‌ اعلام كرده بودند به ‌زودی روح‌الله احمدزاده جای خود را به استاندار دیگری خواهد داد.

طرح موضوع تغییر استاندار فارس پس از تغییر فرماندار شیراز مطرح و دامن زده شد، به گونه‌ای كه برخی از اخبار و شنیده‌ها حاكی از تعیین فرد جانشین احمدزاده و حتی مشخص شدن جایگاه خدمت استاندار فارس پس از رفتن از این استان،‌ خبر می‌داد.

اخبار طرح شده در این خصوص سعی داشت این گونه عنوان كند كه احمدزاده پس از تغییر به عنوان ریاست سازمان گردشگری و معاونت رییس‌جمهوری فعالیت خواهد كرد.

این اخبار از جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس، بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندكردن یارانه و غلام مراد احمدی معاون وزیر صنایع به‌عنوان جانشین‌های احتمالی احمدزاده نام برده بودند و حتی در برخی از سایت‌های غیررسمی از احمدرضا دستغیب(سید علی‌اصغر) دیگر نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز نام برده شده بود.

علی‌رغم گسترش این اخبار و تعیین روز تودیع و معارفه استاندار فارس كه غیبت دو هفته‌ای احمدزاده در مجامع مختلف، خصوصا در روزهای برگزاری كنگره سرداران شهید فارس، به آن بیشتر دامن می‌زد، استاندار فارس امروز صراحتا و در حالیكه لبخند می‌زد، به خبرنگار ایسنا گفت: همانگونه كه عنوان می‌شود،‌ این موضوع یک شایعه بیش نیست، این را بنویسید كه شایعه است.

خبرگزاری فارس نیز گزارش داده است صبح امروز جمع كثیری از مردم لامرد در اعتراض به شیوه تغییرات مدیریتی در این شهرستان در مقابل فرمانداری لامرد تجمع كردند. 

معترضان علت تجمع خود را اعتراض به نحوه تغییر فرماندار و بخشدار این شهرستان اعلام كردند.

معترضان روز گذشته نیز با تجمع در محل برگزاری نماز جمعه و امضای طوماری خطاب به وزیر كشور اعتراض خود را به این موضوع اعلام كرده بودند. 

در این طومار كه رونوشت آن به استانداری، اداره اطلاعات، وزارت كشور، نیروی انتظامی و دفتر امام جمعه این شهرستان ارسال شده، نسبت به بركناری به دور از شان فرماندار لامرد و عزل وی توسط استاندار، با توجه به اینكه عزل فرمانداران فقط با نظر و نامه وزیر كشور امكان‌پذیر است، اعتراض شده است. 

مردم معترض با زدن قفل به درب فرمانداری اعتراض خود را به این موضوع نشان دادند. 

این تجمع كه از ساعت هشت صبح امروز در مقابل فرمانداری لامرد آغاز شده است همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین