کد خبر: ۱۲۷۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۱

ریگی‌ها به روایت پدر همسر عبدالحمید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پدر شهیدان منصوری گفت: سركرده گروهک ریگی از نظر روانی دچار مشكل بود و تصور می‌كرد با شهادت فرزندان ما به ما ضربه زده اما شهادت آنها باعث افتخار و سربلندی ما شد. 

پدر شهیدان منصوری (پدر همسر عبدالحمید ریگی) كه دو فرزند آنها توسط عبدالمالک ریگی به شهادت رسیده‌اند، در حاشیه كنفرانس بین‌المللی صلح عادلانه كه امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهاب و پائیزه دو جوانی بودند كه به علت شیعه بودن توسط عبدالمالک ریگی سر بریده شدند.

پدر شهیدان منصوری گفت: عبدالمالک و حمید دلایل سیاسی را عامل این جنایت خود می‌دانستند اما بعدها اقرار كردند كه به دلیل شیعه بودن آنها را به شهادت رساندند.

وی افزود: شهاب به دلیل ارادت به مكتب خود و تلاش برای خارج كردن خواهرش پائیزه از چنگال عبدالمالک ریگی به شهادت رسید و شهادت آنها باعث شد كه خون بسیاری بر زمین ریخته نشود.

پدر شهیدان منصوری با بیان اینكه در مصاحبه اول به عبدالمالک گفتم كه شیعیان و اهل سنت بر پیامبر و كتاب آسمانی با یكدیگر مشتركند و قتل نفس یک كار ناپسند است كه توسط پیامبر نیز منع شده است، خاطرنشان كرد: عبدالمالک به دلیل مادیات و جاه‌طلبی به این موارد هیچ توجهی نكرد.

وی با ذكر این نكته كه این افراد از نظر روانی مشكل دارند، یادآور شد: آنها تصور می‌كردند با شهادت فرزندان ما به ما ضربه زدند اما اینطور نشده و شهادت فرزندانمان باعث افتخار و سربلندی ما شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین