کد خبر: ۱۲۷۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۰
عصر یکشنبه در قم صورت گرفت؛

دیدار لاریجانی با آیت‌الله سبحانی و مصباح‌یزدی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی لاریجانی بعد از ظهر یکشنبه با حضور در موسسه علمی امام صادق(ع) با آیت الله العظمی جعفر ‏سبحانی از مراجع تقلید قم دیدار کرد.‏

رئیس مجلس در این دیدار درخصوص امور مربوط به رشته‌های تحصیلی موسسه امام صادق‌(ع) و میزان دانشجویان و فعالیت‌های ‏آنها در مقاطع مختلف تحصیلی، اسلامی شدن علوم انسانی و ارزیابی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، بحث و تبادل نظر کرد.‏

لاریجانی پس از دیدار با آیت الله سبحانی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موسسه امام صادق(ع)، در کلاس‌ درس حجت‌الاسلام ربانی گلپایگانی، یکی از اساتید این موسسه رفت و در بحث این کلاس شرکت کرد. 

دیدار لاریجانی با آیت‌الله مصباح یزدی 

رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) انجام شد، در خصوص آثار ارائه شده توسط این موسسه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب و بحث عدالت گفتگو و تبادل و نظر کرد.

در این دیدار همچنین آیت‌الله مصباح یزدی درخصوص بودجه و توسعه عمرانی موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) در سال ۹۰ و مسائل و مشکلات این موسسه توضیحاتی را ارائه کرد.

پس از توضیحات رئیس موسسه امام خمینی(ره)، رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: موسسه امام خمینی(ره) جریان فکری جدیدی را مخصوصا در بخش حوزه بوجود آورد و شاگردان به نامی را تربیت کرد که می‌توانند در تحول فکری جامعه مثمر ثمر باشند.

ملاقات با آیت‌الله سبحانی و آیت‌الله صلواتی و همچنین دیدار برخی مدیران استان با رئیس مجلس از جمله برنامه‌های لاریجانی در قم بود که بدون حضور خبرنگاران انجام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین