کد خبر: ۱۲۷۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳

گریه مایلی کهن در کنفرانس مطبوعاتی/ عکس

داور زن و بچه دارد، چرا به او فحش دادند؟
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد مايلی‌كهن پس از تساوی 2 بر 2 مقابل تراكتورسازی در نشست پس از بازی در حالی كه شديداً گريه می‌كرد، اظهار داشت:‌ شناختی كه از تبريز و مردمش داشتم اين نبود. آن زمان از اين كارها انجام نمی‌دادند. اين چه فوتبالی است. اين چه صحبت‌هايی است. مردم تبريز غيور هستند و نبايد اينگونه رفتار كنند.

در اين لحظه مايلی‌كهن عصبانی شد و گفت: هواداران چرا تراكتورسازی را هو كردند و به داور فحش دادند. داور هم زن و بچه دارد و زن و بچه او خواهر و برادر ما هستند. اين چه فوتبالی است و چرا فحش می‌دهند.

سرمربي سايپا در ادامه كار باز هم با گريه گفت: به خدا در نيمه دوم نمی‌خواستم از فرط ناراحتی كنار نيمكت بياييم اما ترسيدم حرفی بزنم و مجبور به اين كار شدم. همه دنيا از فوتبال لذت می‌برند. نمی‌دانم چرا ما اين لذت را نمی‌بريم. آيا اينچنين صحبت‌هايی را جايی شنيده يا ديده‌ايد.

مايلی‌كهن تصريح كرد: جو استاديوم خراب بود و بچه‌های تراكتور چه گناهی كرده‌اند. آنها هم زن و بچه دارند و گناه دارند. آقايان بايد از لحاظ فرهنگی به اين مسائل رسيدگی كنند.

وی گفت: تلاش می‌كنم از راه سلامت نان حلال كسب كنم، بنابراين نبايد شاهد اينگونه حركات باشيم و چنين حرف‌هايی را نبايد بشنويم. بايد ورزش را از بعد ورزش نگاه كنيم و از فوتبال لذت برد ضمن اينكه بايد دست به دست هم بدهيم و فوتبال درستی بسازيم.

سرمربی تيم فوتبال سايپا در مورد بازی گفت: بازيكنان ما فوتبال بسته‌ای را ارائه دادند و ازموقعيت‌هايی كه به دست آورديم استفاده مطلوب نكردند ما بايد از اين موقعيت‌ها استفاده كنيم. 

مايلي‌كهن عنوان كرد: تراكتور تعداد موقعيت‌هايش در اين بازی كم بود و بازی خوبی نكرد اما برای اين تيم آرزوی موفقيت می‌كنم. {$old_album_127358}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین