کد خبر: ۱۲۷۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷

رسانه‌های خارجی: دولت ایران با غول چراغ جادو ارتباط دارد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت جهان نوشت: با بالاگرفتن بحث ارتباط دولت با اجنه برخی سايت‌های خارجی رسما دستاوردهای دولت نهم را به قدرت اجنه و غول چراغ جادو نسبت دادند!

به گزارش آزادنگار، سايت آمریکایی لايو ساينس در مقاله‌ای ظاهرا علمی از ارتباطات گسترده رئيس‌جمهور ايران و اجنه پرده برداشته است.

نويسنده اين مقاله با توضيحاتی درباره جادو و جادوگری و اينكه شايعه انجام چنين كارهايی در دنيای سياست در همه جوامع چه مسلمان و چه مسيحی وجود دارد رئيس‌جمهور ايران و نزديكانش را به جادوگری و استمداد از اجنه متهم كرده است.

بنجامين رادفورد در اين مقاله با معرفی عباس غفاری به‌ عنوان مسئول امر اجنه در دولت اظهار می‌كند: "مردی به نام عباس غفاری در هنگام سرو كله زدن با ارباب رجوعی كه او را ناراحت می‌كرده جنی ظاهر كرده تا طرف را سكته دهد!"

در ادامه اين مقاله نويسنده با تشريح و توضيحات بسياری درباره باور ايرانی‌ها از جن و جن‌گيری و قدرت‌های ما‌بعدالطبيعه با تخيلاتی قوی‌تر از اعتقاد به اجنه با استدلال محكم می‌گويد ايرانی‌ها به همه اين گونه مسائل يقين داشته و دلايلی نيز در جهت تاييد صحت مطالب ياد شده می‌آورد تا واقعی بودن ماجرا را برای مخاطب نا آشنا با دنيای اجنه باوركردنی سازد.

گزارش هفته نامه فرانسوی درباره شکار رمالان و جن گیرها در ایران 

یک هفته نامه فرانسوی نیز به بررسی رویدادهای اخیر ایران پرداخت. 

به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین، رادیو فارسی فرانسه در گزارشی از هفته نامه نوول اوبزرواتور اعلام کرد این هفته‌نامه فرانسوی‌زبان در شماره این هفته خود، مقاله‌ای با عنوان "ایران: شکار رمالان" در تحلیل‌های خود از اوضاع کنونی ایران به آنچه اختلاف‌ها در درون حاکمیت خوانده اشاره می‌کند و افزوده است: غیبت 10 روزه احمدی‌نژاد از نگاه روزنامه‌نگاران غربی پنهان نمانده و آن را در ارتباط با درگیری‌های میان جناح‌های درون حاکمیت ارزیابی می‌کنند.

نوول اوبزرواتور در جائی دیگر به اسفندیار رحیم مشائی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد اشاره می‌کند و آورده است: همزمان با این اختلافات درون‌حکومتی، کمپینی عظیم و البته خطرناک، علیه مشائی به راه می‌افتد. اسفندیار رحیم مشائی متهم می‌شود که دارای "نبوغ شیطانی" است و تاجائی پیش می‌روند که به او لقب "فرامسونری" نیز می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
0
0
ما که نفهمیدیم دلیل این که این ها رو گفتند چی بود؟ فقط نوشتید که گفتند اینا رو خارجیا... آخه این هم شد خبر؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین