کد خبر: ۱۲۷۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۶

فروش املاک مازاد تأمین‌اجتماعی برای ارتقاء کیفیت خدمات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رحمت‌الله حافظی با اشاره به املاک مازاد در اختیار مؤسسه املاک و مستغلات گفت: نگهداری این تعداد ملک غیرقابل توجیه است و هزینه‌های زیادی به تأمین‌اجتماعی تحمیل می‌کند که در این رابطه باید نسبت به فروش و آزادسازی املاک اقدام شود و از محل فروش این املاک کیفیت خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان به ویژه در مناطق محروم ارتقاء یابد.

حافظی دسترسی سریع و به‌هنگام به اطلاعات مربوط به املاک را از دیگر نیازهای مدیریت سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و تأکید کرد: این اطلاعات باید از طریق نرم‌افزارهای تخصصی در دسترس مدیریت باشد تا در مواقع لازم از آن بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ارتباط مناسب مؤسسه املاک و مستغلات با ادارات‌کل استان‌ها را خواستار شد و گفت: نگهداری و فروش املاک در استان‌ها نیازمند همکاری نزدیک مؤسسه املاک و مستغلات با ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی است.

در این جلسه همچنین مدیرعامل مؤسسه املاک و مستغلات تأمین‌اجتماعی به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات این مؤسسه پرداخت.

مهندس عطارزاده راه‌اندازی بانک اطلاعات املاک سازمان تأمین‌اجتماعی را از اقدامات ارزشمند انجام شده در این مؤسسه طی ماه‌های اخیر برشمرد و گفت: نرم‌افزار تخصصی مربوطه تهیه شده و از طریق مکاتبه با واحدهای تابعه تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، اطلاعات املاک جمع‌آوری و با اطلاعات موجود در مؤسسه تطبیق داده شده است که درحال‌حاضر اطلاعات جامع املاک سازمان در سراسر کشور از طریق نرم‌افزار در اختیار مدیریت سازمان قرار می‌گیرد.

عطارزاده با اشاره به مشکلات حقوقی مربوط به اختلاف با سایر سازمان‌ها و نهادها گفت: باتوجه به عمومی و غیردولتی بودن سازمان تأمین‌اجتماعی باید اقدامات و پیگیری‌های لازم برای رسیدگی به اختلافات در مراجع قضایی فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین