کد خبر: ۱۲۷۸۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

بازدید سرزده مقام معظم رهبری از بیت شهیدان جنیدی در پیشوا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرماندار شهرستان ورامین از بازدید سرزده مقام معظم رهبری از بیت شهیدان جنیدی در شهرستان پیشوا خبر داد. 

محسن منصوری گفت: شامگاه یکشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت سرزده در بیت مادر چهار شهید سرافراز انقلاب اسلامی و همسر حجت الاسلام جنیدی امام جمعه مرحوم رودسر حضور یافت و با مادر این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو کردند.

وی افزود: امید است برکت حضور مقام معظم رهبری به منطقه و محدوده شهرستان پیشوا و شهرستان ورامین نمایان باشد و در آستانه سالروز حماسه تاریخ ساز 15 خرداد 42 باعث شادمانی و افتخار مردم منطقه شد.

همچنین حاجیه خانم جنیدی گفت: رهبر معظم انقلاب شامگاه یکشنبه به صورت سرزده در منزل شهیدان جنیدی حضور یافتند و درگذشت نوه این خانواده را به مادر شهیدان جنیدی و بازماندگان تسلیت گفتند.

وی افزود: حضور رهبر عزیز و سخنان آرامش‌بخش ایشان در تسلای خاطر بازماندگان تأثیر بسیار زیادی داشت و شور و حال معنوی عجیبی در خانواده و بستگان حاکم شد.

شهیدان محمد، نصرالله و رضا جنیدی در دفاع مقدس و شهید حاج عبدالحمید جنیدی نیز بر اثر اثرات شیمیایی در سالهای پس از جنگ، به شهادت رسیدند.

هفته گذشته نصرالله فرزند 27 ساله شهید حاج عبدالحمید جنیدی در اثر برق گرفتگی دار فانی را وداع گفت که رهبر معظم انقلاب برای تسلیت از تهران به پیشوا عزیمت کرده و در منزل شهیدان جنیدی حضور یافتند.

مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته نیز در منزل این شهیدان حضور یافته بودند. 

فرماندار شهرستان ورامین همچنین گفت: پیگیری برای دیدار عمومی مردم شریف شهرستان ورامین با مقام معظم رهبری در 15 خرداد امسال به مناسبت قیام تاریخی‌شان در سال 42 انجام شده است.

وی افزود: پیگیری با فرمانداری بوده و جواب نهایی با دفتر مقام معظم رهبری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین