کد خبر: ۱۲۷۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳

کروش: فوتبال ایران روز غمگینی داشت

ملاکم برای دعوت بازیکنان سن و سال نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارلوس کروش پیش از تمرین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به درگذشت ناصر حجازی گفت: «امروز، روز غمگینی برای فوتبال ایران است. درگذشت یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال ایران را تسلیت می‌گویم. به دلیل درگذشت حجازی تمرین را با یک دقیقه سکوت آغاز کردیم.»

وی در ادامه در خصوص سن بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: «همین موضوع که انتقاد در خصوص لیست تیم ملی وجود دارد یعنی شرایط تیم ملی برای مردم و رسانه‌ها مهم است. برخی‌ها انتقاد می‌کنند چون علت دعوت بازیکنان را نمی‌دانند و من وظیفه خود می‌دانم که علت دعوت برخی از بازیکنان را به آنها اعلام کنم. هدف از برگزاری اردوی‌های فعلی تیم ملی، شناخت بیشتر من از بازیکنان است تا در اردو‌های بعدی از وجود آنها استفاده کنم.»

سرمربی تیم ملی ادامه داد: «12 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بین 21 تا 22 سال سن دارند. برخی از آنها در تیم امید و زیر نظر منصوریان کار می‌کنند و نمی‌توانیم همزمان از وجود آنها در دو تیم استفاده کنم. از 28 بازیکن دعوت شده تنها 4 بازیکن بالای 30 سال سن دارند. افرادی که دعوت شده‌اند شایستگی داشتند و فرصت دارند تا توانایی‌های خود را نشان دهند. این بازیکنان را دعوت کردم تا هم من از آنها و هم آنها از من شناخت پیدا کنند. بازیکنان تیم‌های اوساسونا، پرسپولیس، سپاهان و فولاد خوزستان را دعوت نکرده‌ایم و قطعاً در اردوهای آینده بازیکنان این چند تیم را هم دعوت می‌کنم. اردوهای تیم ملی در ایران 3 مرحله خواهد داشت و پس از آن اسامی نهایی اعلام می‌شود. این 3 مرحله فرصت خوبی است تا به شناخت کامل برسم.»

سرمربی تیم ملی در رابطه نتایج تیم ملی در دیدارهای دوستانه گفت: «در شرایط کنونی به دنبال آنالیز هستم تا بهترین‌ها را دعوت کنم. تمام بازیکنانی که در تیم‌های بزرگسالان و امید فعالیت می‌کنند به دنبال آینده خوب برای تیم ملی هستند. من بازیکنان را بر اساس سن و سال دعوت نمی‌کنم و تنها ملاکم برای دعوت بازیکنان میزان شایستگی آنها است. در حال حاضر شرایط خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین