کد خبر: ۱۲۸۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۵
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان؛

سپاهان با پیروزی برابر بنیادکار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال نهمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 دقیقه امروز سه‌شنبه تیم فوتبال سپاهان ایران در ورزشگاه فولادشهر میزبان بنیادکار ازبکستان بود و در پایان برابر حریف به برتری 3 بر یک دست یافت.

در این بازی که به قضاوت "توماساکی" از ژاپن برگزار شد فابیوجانوآریو در دقیقه 28 نخستین گل شاگردان قلعه‌نویی را وارد دروازه حریف ازبک کرد و ابراهیم توره در دقیقه 33 اندوخته نماینده ایران را دو برابر کرد تا این تیم نیمه اول را با پیروزی 2 بر صفر به پایان برساند.

نیمه دوم برای شاگردان امیر قلعه نویی خیلی خوب شروع نشد و در دقیقه 51 ابراهیم توره به دنبال حرکت غیرورزشی که روی بازیکن بنیادکار انجام داد با کارت قرمز داور ژاپنی از بازی اخراج شد و در دقیقه 57 "یوردیوویچ" تنها گل بنیادکار را وارد دروازه سیدمهدی رحمتی کرد.

در ادامه شاگردان امیرقلعه نویی با وجود اینکه یک بازیکن کمتر داشتند موفق شدند به گل سوم نیز دست پیدا کنند. در دقیقه 69 به دنبال خطای که مدافع ازبکستانی روی یانوش انجام داد، داور ژاپنی به سود سپاهان اعلام یک ضربه پنالتی کرد که این ضربه را هادی عقیلی به گل سوم تبدیل کرد تا سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. مرحله بعدی این رقابتها از روز 23 شهریورماه سالجاری آغاز خواهد شد.

- برنامه دیدارهای روز دوم از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است: 

چهارشنبه - 3/3/90 

* اف سی سئول کره جنوبی - کاشیماآنتلرز ژاپن، ساعت 15، ورزشگاه جام جهانی سئول
* سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی - ناگویاگرامپوس ژاپن، ساعت 15، ورزشگاه جام جهانی سوون
* ذوب آهن ایران - النصر عربستان، ساعت 19:15، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر
* السد قطر - الشباب عربستان، ساعت 20:30، ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین