کد خبر: ۱۲۸۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۵

حمله یکی از زنان نمازگزار به معاون احمدی‌‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسعود زریبافان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید ظهر امروز پس از اتمام نماز جمعه در بین مردم حاضر شد که حضور وی با تنش‌های فراوانی همراه بود. 

صراط نیوز نوشت: پس از جمع‌آوری نامه‌های مردمی از سوی زریبافان و هیأت همراه، یکی از بانوان حاضر در جمع با پرخاش به وی قصد کتک زدن معاون رئیس‌جمهور و رئیس بیاد شهید و امور ایثارگران را داشت که با وساطت مردم زریبافان از مهلکه گریخت.

هر چند هنوز اطلاع دقیقی از نسبت نمازگزار شرکت کننده با شهدا در دست نیست اما این احتمال می‌رود که وی از خانواده معظم شهدا بوده و به دلیل عدم رسیدگی به مشکلات‌شان از سوی بنیاد شهید ناچار به اعتراض در ملاء‌عام شده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای ایران با ذکر این نکته که نماز جمعه این هفته تهرات برای زریبافان حال و روز دیگری داشت نیز از فرار زریبافان پس از اعتراضات مردمی خبر داد.

بنا بر این گزارش، ماجرای هتک حرمت قبور شهدا و نیز عدم رسیدگی به وضعیت جانباز شیمیایی که همسرش دست‌فروشی می‌کرد و پخش ماجرای آن از رسانه ملی از جمله مواردی است که این روزها زریبافان و مجموعه تحت امرش را با حاشیه‌هایی همراه کرده است. 

عملکرد دولت دهم و رییس آن در ماجرای عزل ناکام وزیر اطلاعات و مسائل پس از آن و نیز برخی افشا‌گری‌ها درخصوص اطرافیان نزدیک اقای احمدی‌نژاد، موجب اعتراض و دلسردی نیروهای ارزشی شده است.

***
گفتنی است پس از پی‌گیری خبرنگار آفتاب، مشخص شد که درگیری و تنش‌هایی که صراط‌نیوز از حضور زریبافان در نماز جمعه گزارش داده است کذب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین