کد خبر: ۱۲۸۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۳

چرا کسی در خرمشهر و قم برای احمدی‌نژاد دست تکان نداد؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- محسن فرجادی نوشت در خبرآنلاین نوشت: محمود احمدی‌نژاد روز پنج‌شنبه برای دومین بار در یک هفته گذشته به جای سخنرانی در میان مردم در جمع‌های محدودی سخنرانی کرد. 

در حالی که روز سوم خرداد توقع بود رئیس‌جمهور بر اساس عرف همه‌ساله روسای‌جمهور سری به خرمشهر بزند اما او بازدید از پالایشگاه آبادان و سخنرانی در جمع تعدادی از پرسنل و مدیران نفتی را به رفتن به مسجد جامع خرمشهر و بودن در جمع مردم ترجیح داد.

شاید از اینکه سال گذشته - مثل همان روز - قول آب شرب سالم را به مردم این شهر داده بود و پروژه‌ای را در آن روز افتتاح کرده بود و حالا مردم وفای عهدی ندیده بودند شرمنده بود.

روز پنج‌شنبه نیز رئیس‌جمهور به آخرین سفر از دور سوم سفرهای استانی هیأت دولت رفت. اما نه جلسه کابینه در استان قم تشکیل شد و نه اعضای هیأت دولت رئیس‌جمهور را همراهی کردند.

سفر رئیس‌جمهور به حوالی قم یادآور دور اول سفرهای استانی محمود احمدی‌نژاد بود. سفرهایی که او مصمم و پرقدرت از هلیکوپتر پیاده می‌شد و بعد از حداقل 45 دقیقه سخنرانی پا در رکاب هلیکوپتر می‌گذاشت تا به شهر بعدی برسد. سفرهای روزانه‌ای که خیلی از وزرا را از پا می‌انداخت و خیلی از خبرنگاران را خسته می‌کرد.

احمدی‌نژاد برای سرعت بخشیدن به سفرش در قم از همان وسیله‌ای که در دور اول سفرها استفاده می‌کرد بهره جست اما این بار مردم از روی زمین برای او دست تکان ندادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین