کد خبر: ۱۲۸۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸

سرپرست استانداری فارس نیامده برکنار شد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با توجه به حمایت گسترده احمدی‌نژاد از بقایی و احمدزاده در مراسم و تودیع و معارفه رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این جریان در حال حفظ قدرت در استان فارس است. 

در حالی که روز دوشنبه وزیر کشور عبداله حسینی را سرپرست استانداری فارس معرفی کرده بود، یکباره سایت استانداری فارس خبر از سرپرست شدن سید فرهاد سجادی به عنوان استاندار فارس داد.

استانداری فارس بر خروجی سایت خود آورده است:

با حکم مهندس مصطفی محمد نجار وزیر کشور، دکتر سید فرهاد سجادی معاون برنامه ریزی استانداری فارس، به عنوان سرپرست استانداری فارس منصوب شد.

در حکم وزیر کشور خطاب به سرپرست استانداری فارس آمده است:

نظر به مراتب تعهد؛ درایت و تجارب ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به سرپرستی استانداری فارس منصوب می نمایم.

توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

شایان ذکر است سجادی همزمان معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس را نیز بر عهده دارد و یکی از مدیران منسوب مشایی در فارس به شمار می‌رود. 

ایسنا نیز چنین خبری امروز زده است: 

در ادامه همین ماجرا سایت استانداری فارس و پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور در اقدامی عجیب خبر انتصاب عبداله حسینی را به عنوان سرپرست استانداری فارس حذف و در خبری دیگر پیام تبریک حسینی سرپرست چهار روزه استانداری فارس به صعود فجر سپاسی را با سمت قبلی معاون عمرانی استاندار عنوان کردند.

در حالی که فقط چند روز از اعلام حکم سرپرستی استانداری فارس برای عبداله حسینی معاون عمرانی استاندار می گذرد،سایت استانداری فارس خبر از حکم جدیت وزیر کشور برای دکتر سید فرهاد سجادی برای سرپرستی استانداری فارس داده است.

به گزارش ایسنا سایت استانداری فارس در خبری که شامگاه دوم خرداد منتشر کرد آورده بود:

«مصطفی محمد نجار» وزیر کشور در حکمی عبدالله حسینی معاون عمرانی استانداری فارس را با حفظ سمت بعنوان سرپرست استانداری استان فارس منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا منطقه فارس تا ساعت 13 ظهر امروز نیز از عبدالله حسینی به عنوان سرپرست استانداری فارس یاد کرده و به نقل از وی آورده بود: تولید فکر واندیشه نو، گرانبهاترین کالای دنیا است.

به گزارش آینده به همین خاطر به دنبال اختلاف اصولگرایان و نماینده ولی فقیه با جریان مشایی و احمدزاده هم اکنون استان فارس با مشکلات مدیریتی روبه رو است و آخرین اقدام استاندار سابق در برکناری شبانه فرمانداران منتقد استاندار با اعتراض ائمه جمعه و نمایندگان فارس همراه شد.

حسین قاسمی فرماندار سابق شیراز نیز که به علت برخی مخالفت ها با اقدامات اخیر یکی دیگر از نزدیکان استاندار سابق فارس بود که به جرگه مخالفان حلقه معروف دولت پیوسته بود.

ظاهر امر چنین است که عبدالله حسینی سرپرست استانداری فارس با برخی رویه‌های چهره معروف دولت و شروط وی کنار نیامده است.

هفته گذشته پس از معرفی احمدزاده به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری روزنامه خبرجنوب اکبر شعبانی فرد جهرمی استاندار مرکزی، بهروز مرادی استاندار سابق همدان و فلاح زاده استاندار یزد را به عنوان گزینه‌های استانداری فارس از زبان نمایندگان این استان در مجلس معرفی کرده بود.

شواهد حاکی از به توافق نرسیدن مجموعه دولت با نظرات نمایندگان فارس و اصولگرایان حکایت دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین