تجمع در مقابل استانداری فارس و نصب تابلوهای "ورود جریان انحرافی ممنوع"/ تصاویر
۰۰:۱۹
۱۳۹۰/۰۳/۰۸
به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: جمعی از مردم شیراز با حضور در مقابل استانداری فارس و قفل زدن بر درب آن، نسبت به تغییر مدیریتهای ارزشی در این استان اعتراض کرده و خواستار انتصاب استاندار بومی شدند. {$old_album_128318}