کد خبر: ۱۲۸۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳

وزارت كشور انحلال شورای شهر اهواز را قطعی كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انحلال شورای شهر اهواز به صورت رسمی از سوی وزارت كشور ابلاغ شد.

حكم انحلال شورای شهر اهواز كه در جلسه هیئت حل اختلاف مركز در تاریخ 4 خرداد ماه به تصویب رسیده بود، به صورت رسمی از سوی وزارت كشور به استاندای خوزستان ابلاغ شد.

فرماندار اهواز گفت: با انحلال شورای شهر اهواز طبق ماده 85 قانون تشكیلات وظایف و انتخابات شورای اسلامی كشور، استاندار خوزستان به عنوان جانشین شورای شهر، 3 گزینه به عنوان شهردار به وزارت كشور پیشنهاد كرده است و به زودی حكم شهردار اهواز صادر می‌شود.

عبدالعزیز فدعمی افزود: با توجه به مسائل و مشكلات پیش آمده در شورای سوم شهر اهواز كه منجر به سلب عضویت 4 نفر و تعلیق یک نفر شد برای ادامه كار شورا از اعضای علی‌البدل دعوت شد اما با وجود تلاش مسئولان استان و شهرستان و ایجاد فضای لازم ادامه كار شورای شهر اهواز میسر نشد.

وی اظهار داشت: در جلسه روز 4 خرداد هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شكایات مركز به ریاست چمران رئیس شورای عالی استان‌ها تشكیل و پیشنهاد انحلال شورای شهر اهواز تأیید و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.

فدعمی گفت: هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شكایات مركز متشكل از 2 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، 2 نفر نمایندگان قوه قضائیه، 2 نفر نمایندگان دولت و 3 نفر از اعضای شورای عالی استان‌ها است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین