کد خبر: ۱۲۸۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۹

فرود هواپیمای عازم مهرآباد در فرودگاه امام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسافران پرواز ماهشهر- تهران به جای فرودگاه مهرآباد از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) سردرآوردند.

مسافران پرواز شماره ۱۰۲۸ ماهشهر به تهران شرکت هواپیمایی ماهان امروز (پنجشنبه) عصر پس از رسیدن به آسمان تهران احساس سقوط خفیفی کرده و برخی از آن‌ها از شدت ترس جیغ و فریاد کشیدند.

این هواپیما دقایقی بر فراز آسمان تهران گشته و به جای فرود در فرودگاه مهرآباد که مقصد مسافران بوده است در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند. در همین حال از سوی کادر هواپیما به مسافران اعلام می‌شود که به علت بدی آب و هوا این تصمیم گرفته شده است. اما هواپیما در این فرودگاه شروع به سوخت‌گیری می‌کند.

همچنین به مسافران نیز گفته می‌شود که اگر قصد پیاده شدن در این فرودگاه را داشته باشید وسائل به شما تحویل داده نمی‌شود و برای تحویل آن می‌بایست به فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید و خروج از این فرودگاه نیز 3 الی 4 ساعت طول خواهد کشید.

بخاطر ناهماهنگی صورت گرفته بین مسافران و برخی مهمانداران درگیری صورت می‌گیرد. پس از این مسافرین این هواپیما با شرایط پیش آمده به شدت احساس ناامنی کرده و استرس آن‌ها را فرا می‌گیرد و سرانجام پس از حدود یک ساعت توقف؛ این هواپیما به سمت فرودگاه مهرآباد حرکت می‌کند.

همچنین روز گذشته پرواز شرکت ماهان که قرار بود ساعت 17 ماهشهر را به سمت تهران ترک کند به دلیل پنچر شدن لاستیک‌های هواپیما لغو شد. 

مسافران این پرواز پس از مستقر شدن در داخل هواپیما از بلندگوها صدای خلبان را شنیدند که عنوان کرده بود پرواز انجام نشده و مسافران باید با وسائل خود هواپیما را ترک کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین