کد خبر: ۱۲۸۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۵

عبدالحسین مختاباد به یاد امام خمینی خواند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کنسرت موسیقی سایه دوست با اجرای عبدالحسین مختاباد و ارکستر سمفونیک تهران، شب گذشته به یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(س) برگزار شد. 

در این برنامه که در سالن همایش برج میلاد برگزار شد، شخصیت‌های مشهور سیاسی و فرهنگی و همچنین بیت حضرت امام حضور داشتند. 

طی این برنامه، فاطمه راکعی نماینده سابق مجلس و شاعره معاصر، به قرائت چند قطعه شعر از خود پرداخت که در سوگ حضرت امام سروده بود. 

راکعی با تسلیت این ایام، یادآور شد که شعرهایش را قبلاً سروده است و بعد از او گله نشود که این شعرها متناسب با این روزها نیست. 

در ادامه عبدالحسین مختاباد خوانند مشهور کشور به همراه ارکستر سنتی رودکی به اجرای برنامه پرداختند و تصنیف شبانگاهان را اجرا کردند. 

آنگاه، مشفقی شاعر برجسته و مشهور کشور با تشویق حضار روی سن رفت و اشعاری را در سوگ حضرت امام قرائت کرد. 

به دنبال این برنامه ارکستر سمفونیک تهران به سرپرستی نادر مرتضی‌پور و با آواز مختاباد به اجرای برنامه پرداختند ویژگی این برنامه این بود که از غزلیات حضرت امام و تنظیم قطعات استفاده شده بود. 

در انتها مجری این برنامه اعلام کرد که قرار بود احمدی‌نژاد حضور داشته و به دلیل طولانی شدن جلسه ایشان با مهمان های خارجی نتوانسته در این جا حضور یابد. 

در این برنامه همچنین دکتر حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) به مهمانان خوش‌آمد گفت و یاد و خاطره حضرت امام را زنده نگهداشت. 

در این مراسم چهره‌هایی چون دکتر محمد مقدم، دکتر صادق طباطبایی، دکتر فاطمه طباطبایی، دکتر اسماعیل آذر، فاطمه راکعی، مشفقی، حجت الاسلام والمسلمین شاه‌مرادی، اصغریان معاون فرهنگی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین