کد خبر: ۱۲۸۷۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۵:۱۶
معاون استاندار تهران خبرداد:

استخدام در تهران ممنوع است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران از تایید هیات بدوی دیوان عدالت اداری مبنی بر «كاهش ساعت ادارات» در كلان شهر تهران خبرداد و گفت: تاكنون بحثی درباره افزایش ساعات اداری كارمندان ادارات در تهران نداشته‌ایم.

نعمت الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت «جذب و استخدام نیروی انسانی» در پایتخت تاكید كرد: بحث جذب نیروی نیروی انسانی در استان تهران به ویژه كلان شهر تهران ممنوع است و هیچ گونه جذب و استخدامی در سال جاری نداریم.

وی با بیان این كه هیچگونه جذب و استخدامی در استان تهران از سال‌های پیش نداشتیم، افزود: تنها بخشی از سهمیه استخدامی خانواد‌ه‌های شهدا و جانبازان كه مربوط به سال‌های گذشته است و از سنوات گذشته باقی مانده، توسط هر دستگاه به نسبت درخواستی كه داشته و براساس ساختار سازمانی از بین فرزندان شاهد و ایثارگر استخدام كرده، لذا هیچ گونه جذب و استخدام دیگری در سال جاری نداریم.

وی با اشاره به كاهش ساعات اداری پایتخت نیز، گفت: هیات بدوی دیوان عدالت اداری بحث كاهش ساعت اداری در كلان شهر تهران را تایید كرده است و منتظر ابلاغ آن هستیم و تاكنون بحثی درباره افزایش ساعات اداری كارمندان ادرات در تهران نداشتیم.

انجام 40 درصد خدمات هر دستگاه در قالب دوركاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران درباره «دوری كاری» نیز اظهار كرد: در استان تهران حدود پنچ هزار نفر از كاركنان دستگاه‌های اجرایی در قالب دور كاری فعالیت می‌كنند، اما ظرفیتی كه برای دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده، بر اساس مصوبه شورای اداری استان، حداقل 40 درصد خدمات هر دستگاه است كه باید در قالب دوركاری انجام شود.

تركی در ادامه با بیان اینكه در حال حاضر ظرفیت اعلام شده به دستگاه‌ها برای اجرای دوركاری انجام شده، خاطرنشان كرد: كارگروه‌های دستگاه‌های اداری ـ اجرایی استان موظف شده‌اند، بحث دوركاری را پیگیری می‌كنند تا حداكثر ظرفیتی كه برای دستگاه‌ها مشخص شده، تحقق یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین