کد خبر: ۱۲۸۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴
ضمن اظهار ناامیدی از حذف رأس جریان انحرافی توسط احمدی‌نژاد بیان شد

ذوالنور: سپاه قاطعانه با جریان انحرافی برخورد خواهد کرد

جریان انحرافی از حجتیه و اصلاح‌طلبان هم خطرناک‌تر است و توسط مشایی رهبری می‌شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش سپاه در حفظ انقلاب و اسلام در برابر دشمنان گفت: «هر جریان یا گروهی که درصدد تهدید دستاوردهای نظام اسلامی باشد قطعا با واکنش جدی سپاه مواجه خواهند شد».

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولایت فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن تشریح ماهیت جریان انحرافی گفت: «جریان انحرافی درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق امکانات خود نظام است که این جریان توسط مشائی هدایت و رهبری می‌شود».

وی تصریح کرد: «متأسفانه این جریان با نقاب دین و مذهب درصدد ایجاد انشعاب هایی در طول مسیر اصلی انقلاب بوده تا شاید از این طریق به خواسته خود برسند».

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران قاطعانه با جریان انحرافی برخورد خواهد کرد، گفت: «از آنجایی که رسالت سپاه طبق نص صریح اصل 150 قانون اساسی نگهبانی و حفاظت از دستاوردهای اسلامی است؛ بنابراین چنانچه در عرصه‌های فرهنگی، اعتقادی و سیاسی جریان وارد مدار شود و درصدد براندازی نظام برآید سپاه پاسداران قطعا احساس مسئولیت کرده و به صورت محوری وارد عمل خواهد شد».

وی افزود: «سپاه با جریان‌های انحرافی متناسب با میزان تقابل آنان با ارزش‌های انقلاب به طور جدی مقابله خواهد کرد».

ذوالنور در ادامه به اهداف یکسان جریان انحرافی و فتنه اشاره کرد و گفت: «هر یک از این دو طیف با استراتژی جدید در حال ضربه زدن به نظام بوده تا حرکت اصلی نظام را متوقف کنند».

وی افزود: «جریان فتنه با تلفیق حق و باطل درصدد تحت تأثیر قراردادن افکار عمومی بودند؛ لذا خواسته خود را در قالب شعارهای جذاب به مردم القا می کردند ولی جریان انحرافی با استفاده از امکانات نظام و با نقاب مذهب پا به عرصه مقابله با نظام گذاشته است».

ذوالنور خاطرنشان کرد: «سپاه در هیچ انتخاباتی مستقیما ورود نکرده و در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نیز رویه قبلی را پیش خواهد گرفت و تنها از طریق بیان شاخص‌ها به سالم اجرا شدن انتخابات کمک خواهد کرد».

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خصوص هشدار رهبر انقلاب در مورد جریان‌های الحادی گفت: «فرقه سازی و انحراف اعتقادی و تضعیف دین به عنوان عنصر واقعی انقلاب اسلامی از طریق تکثر مذاهب خود ساخته امروز در دستور کار جدی دشمن قرار دارد».

وی به شکل گیری جریان انحرافی اشاره کرد و اظهار داشت: «جریان اخیر انحرافی به دنبال تضعیف پایه‌های نظام اسلامی است».

ذوالنور تاکید کرد: «معتقدم انحراف جدید خطرناک‌تر از همه انحراف‌های تاریخ شیعه است و حتی از انجمن حجتیه خطرناک‌تر است».

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انجمن حجتیه مبنایش این است که هر پرچم حکومتی قبل از دوره امام زمان برداشته شود باطل است، گفت: «این انجمن به حکومت اسلامی در دوران غیبت اعتقاد ندارد و از این رو نمی‌توانند بر مصادر قدرت دست بیاندازند اما جریان انحرافی با وجود همان اعتقادات انجمن حجتیه و افراطی گری بیشتر و از سوی دیگر نفوذ در مراکز قدرت بسیار خطرناک تر از انجمن حجتیه است».

وی اظهار داشت: «خطر جریان انحرافی از اصلاح طلبان هم بیشتر است، زیرا اصلاح طلبان به صورت شفاف با مظاهر دینی و اعتقادی درگیر می شدند، در تریبونهای خود اعلام می کردند که نظام اسلامی ناکارآمد است و هر روز علیه تفکرات دینی در روزنامه‌های زنجیره ای موضع صریح اتخاذ می کردند، اما جریان انحرافی نقاب نفاق مذهب را به چهره آویزان کرده و به قدرت و ثروت نیز دسترسی دارد لذا از آن جریان نیز خطرناک تر است».

ذوالنور با بیان اینکه روسای جریان انحرافی با رئیس جمهور گره خورده‌اند، گفت: «امیدواریم این گره باز شود اما بسیار سخت است که به این زودی‌ها شاهد این تفکیک باشیم».

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: «زمانی می‌توانیم این موضوع را بپذیریم که راس فتنه جدید توسط رئیس جمهور حذف شود و لذا تا وقتی این افراد در دولت وجود دارند نمی‌توان انحراف اخیر را از دامان دولت پاک کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
من واقعا برای کسانی که از منطق و استدلال به دور هستند تاسف می خورم آنها هنوز نمی دانند که اسلام دین عقل ومنطق است .اقای رییس جمهور گفته شما که می گویید مشایی منحرف است بیایید با او مناظره کنید .اما می گویند ما نیز بدنام میشویم چرا؟چون می ترسید کم بیارید وا... من معتقد به ولایت هستم اما مخالف تحجر و خشک مزاجی .اسلام از چنین مدعیانی بیزار است کسانی که فقط بلدند به مردم تهمت بزنند .بد نام بکنند و بگوییند که ای ملت بهشت فقط مال ما وکسانی است که با ماییند ولا غیر .
اینها در طول تاریخ به اسلام ظلم کرده اند و دیگران را نسبت به ان بدبین .اسلام دین مترقی و به روز است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین